• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حسینی: همه تیم‌ها یکی دو بازیکن جوان هم به جام‌جهانی می‌برند

  • 24 آبان 1401 - 12:53
حسینی: همه تیم‌ها یکی دو بازیکن جوان هم به جام‌جهانی می‌برند

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: حدود پنج روز است که تمرینات خودمان را شروع کرده‌ایم و سعی داریم بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم و با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. در لیگ فاصله امتیازی زیاد نیست و با یک برد، جایگاه تیم تغییر می‌کند. ما با یک برد می‌توانیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.
وی درباره وضعیت داوری لیگ برتر هم گفت: امسال می‌خواستم درباره داوران صحبت نکنم اما در دو بازی گذشته اشتباهات فاحشی رخ داد که برای ما گران تمام شد.
حسینی درباره اینکه آیا برای هدایت تیم ملی فوتبال امید با او مذاکره شده است یا خیر هم گفت: صحبتی با من نشده و تمام تمرکزم روی پیکان است و شرایط جدولی مناسبی نداریم و اگر تمرکز نداشته باشیم آسیب می‌بینیم. با پیکان قرارداد دارم و اینجا می‌مانم.
او در ادامه درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی گفت: به تیم ملی فکر نکردم و تمام تمرکزم روی تیم پیکان است. نمی‌خواهم نظر انتقادی داشته باشم و باید به نظرات کادر فنی احترام گذاشت اما همه تیم‌ها یکی دو بازیکن جوان را به جام‌جهانی می‌برند تا کسب تجربه کنند. در جام‌جهانی ۱۹۷۸ محمد پنجعلی و بهتاش فریبا را به جام‌جهانی بردند.
حسینی درباره خط خوردن سامان فلاح از تیم ملی هم گفت: هر بازیکنی که خط می‌خورد نباید روی روحیه‌اش تاثیر بگذارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.