• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حریق انبار عمومی شرکت هایرپلاست اطفا شد/سوختگی و گازگرفتگی ۲۴ نفر

  • 07 تیر 1402 - 18:57
حریق انبار عمومی شرکت هایرپلاست اطفا شد/سوختگی و گازگرفتگی ۲۴ نفر

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۳ و ۱۴ دقیقه ظهر امروز در شرکت هایرپلاست در شهرک صنعتی مورچه خورت اتفاق افتاد، اظهار داشت: حریق گسترده پس از تلاش ۳ و نیم ساعته عوامل آتش نشانی و ایمنی، اطفا شد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۲ تیم آتشنشانی از شهرداری‌های شاهین شهر، اصفهان، گز و شهرهای اطراف به همراه عوامل آتشنشانی شهرک‌های صنعتی جی، مورچه خورت، شهرک بزرگ و دهق و نیز آتشنشانی پالایشگاه و پتروشیمی و شهرک انرژی به محل اعزام شده بودند و با تجهیزات و خودروهای آتشنشانی و آبرسان در انجام عملیات اطفای حریق مشارکت داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر با محوریت فرمانداری و اعزام عوامل امدادی و آتش‌نشانی، تیم‌های فوریت‌های پزشکی و آمبولانس نیروی انتظامی در محل حضور یافتند، افزود: این حادثه خوشبختانه خسارات جانی نداشت.
شیشه فروش اضافه کرد: در این حادثه اما ۲۰ نفر دچار دود زدگی و گازگرفتگی شدند و سه نفر سوختگی سطحی داشتند و یک نفر نیز بدلیل نیاز به اقدامات پزشکی به مراکز درمانی منتقل شد.
وی ادامه داد: سوله شرکت هایرپلاست به مساحت پنج هزار متر مربع در اثر این حادثه به همراه قطعات و مواد اولیه موجود خسارت دیده و علت حادثه توسط تیم ایمنی و آتشنشانی در دست بررسی است.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، خللی در روند تولیدات شرکت ایجاد نشده است و تعدادی از تیم‌های آتشنشانی برای لکه گیری حریق‌های جزئی و خفته و ایمن سازی کامل محل مستقر شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.