• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حامد شیری: در نساجی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

  • 25 مرداد 1400 - 8:44
حامد شیری: در نساجی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

حامد شیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمدید قراردادش با نساجی اظهار کرد: من سه سال در این تیم دارم بازی می‌کنم و اگر دقت کرده باشید در تمام این ۱۶، ۱۷ سال دوست نداشتم باشگاهم را تغییر دهم. در این فصل هم شرایط به شکلی رقم خورد که تصمیم گرفتم در کنار تیم باشم. با وجود مدیریت و مالکیت خوب تیم که باشگاه را به ثبات رساندند و همچنین حضور ساکت الهامی تصمیم گرفتم کارم را در نساجی ادامه دهم. یکی از دلایل هم هواداران است اما مدت‌هاست که از آن‌ها دوریم و امیدواریم که امسال آن ها را در ورزشگاه ببینیم.

او درباره شرایط پیش روی نساجی در فصل پیش رو گفت: پیش بینی خیلی سخت است و هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی قرار است رخ دهد. همه تیم‌ها با توجه به اهدافشان در لیگ تلاش خواهند کرد اما در حال حاضر چیزی قابل پیش بینی نیست و مهم ترین هدفمان این است که اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، وضعیت بهتری پیدا کنیم و در نتایجمان ثبات داشته باشیم تا هوادارانمان نگرانی فصل گذشته را نداشته باشند و با آسودگی خاطر بازی تیمشان را تماشا کنند.

کاپیتان نساجی با بیان این‌که تیم نیاز به تقویت دارد، عنوان کرد: سرمربی تیم از هر کسی بهتر می‌داند در چه نقاطی نیاز به جذب بازیکن داریم و باشگاه هم دارد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد. تصمیمات درستی گرفته خواهد شد و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این راستا به اهداف باشگاه پایبند باشیم و کار خودمان را پیش ببریم.

او درباره وضعیت آمادگی خودش گفت: هر چه سن‌تان به پایان فوتبال نزدیک می‌شود، دیگر کسی از شما انتظار زیادی ندارد اما من سعی می‌کنم در هر شرایط سنی که باشم، خوب کار کنم و خودم را آماده نگه دارم. درخشش بازیکن به سیستم و نوع بازی تیم برمی‌گردد و من هم تمام تلاشم این است خوب کار کنم. هدف خوب دفاع کردن است، چون پستم دفاع است و امیدوارم بتوانم موفق کار کنم.

شیری در پایان در پاسخ به این سوال که تا چند سالگی به فوتبال ادامه می‌دهید، بیان کرد: این سوالی است که خیلی‌ها از من می‌پرسند اما هنوز تصمیمی نگرفتم. همه چیز به شرایط بدنی‌ام برمی‌گردد و چیزی که همیشه برای من مهم بوده مفید بودن است. هر جا احساس کنم مفید نیستم و نمی‌توانم به باشگاه کمک کنم، خداحافظی می‌کنم و نیازی نمی‌بینم کسی مرا کنار بگذارد. در هر باشگاهی بودم همین تصمیم را گرفتم و اگر روزی احساس کنم که نمی‌توانم کمک کنم، اعلام می‌کنم. نمی‌دانم چه زمانی اتفاق بیفتد اما هر چه دیر تر اتفاق بیفتد بهتر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.