• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

حامد حدادی: امیدوارم به ترکیب تیم ملی بسکتبال اضافه شوم

  • 09 مرداد 1402 - 13:54
حامد حدادی: امیدوارم به ترکیب تیم ملی بسکتبال اضافه شوم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران در خصوص آغاز تمرینات گروهی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: در دو هفته اخیر هم که تیم ملی در اردوی ترکیه حضور داشت، تمرینات آمادگی بدنی و درمانی خودم را دنبال کردم تا از شرایط تیم دور نشوم و تلاش دارم تا بتوانم به تیم کمک کنم و اکنون هم که زودتر از موعد مقرر به میدان بازگشته ام تلاشم را برای اضافه شدن به تیم ادامه می دهم و امیدوارم شرایط به خوبی پیش رود.
حامد حدادی در ارتباط با اردو و بازی های تدارکاتی پیش روی تیم ملی گفت: تیم روسیه سبک خاص خودشان را دارند و اگر با تیم اصلی حاضر شوند محک جدی برای ما خواهد بود چرا که آنها تیم اروپایی و از جمله تیم هایی هستند که قدرتی بازی می کنند.
او افزود : بعد از دو بازی که تیم ملی با لبنان داشت، روسیه محک جدی برای ورود به مرحله نهایی آمادگی، قبل از جام جهانی محسوب می شود و ان شالله با هفت تا هشت بازی خوب و پرفشار با تیم های اروپایی، آماده بازی های جام جهانی شویم و قطعا هر چه بازی های تدارکاتی بیشتر باشد، می تواند شرایط بازی و نتیجه گیری ایران را به سمت بهتری ببرد.
بازیکن صاحب نام بسکتبال ایران در خصوص حمایت از تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مردم تیم ملی را در هر شرایطی حمایت کنند و این حمایت را باید فارغ از اینکه چه بازیکنانی عضو تیم هستند یا مثلا من باشم یا نباشم، ادامه دهند . بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به حمایت و دلگرمی دارند و به نتیجه نگاه نکنند و به حمایتشان همچنان ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.