• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جودو کار سختی در بازیهای آسیای دارد/ امیداور به کسب مدال هستیم

  • 26 شهریور 1402 - 19:09
جودو کار سختی در بازیهای آسیای دارد/ امیداور به کسب مدال هستیم

حسین قمی سرمربی تیم ملی جودو با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه به صورت رسمی چهار سال محرومیت جودو پایان خواهد یافت. بازی‌های آسیایی اولین میدان رسمی تیم ملی است که امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم. ابتدا دو سهمیه برای جودو در نظر گرفته شده بود، ولی با تلاش رئیس فدراسیون یک سهمیه دیگر اضافه شد و با سه جودوکار در بخش مردان به این بازی‌ها اعزام می‌شویم.
قمی ادامه داد: چهار سال دوری از میادین رسمی و مبارزه نکردن به رقبای مستقیم تأثیر گذار خواهد بود، مسئولان فدراسیون در این مدت تلاش زیادی داشتند تا این مشکل را با حضور در کمپ‌های تمرینی و مسابقات دوستانه حل کنند که خیلی به ما کمک کرد، ولی نمی‌توان آن را با مسابقات رسمی که رقبای اصلی ما حضور دارند مقایسه کرد. جودوکاران کشورهای مختلف دائم در کمپ‌های تمرینی مشترک و مسابقات معتبر حضور دارند، ولی جودوکاران ما به دلیل تحریم ضالمانه از این موضوع محروم بودند.
وی ادامه داد: خدا را شکر که این چهار سال گذشت و ما می‌توانیم از این پس در تورنمنت‌های بیشتری شرکت کنیم. البته که بازی‌های المپیک در پیش است و فرصت‌های کسب سهمیه خیلی محدود شده است. در این مورد هم امیداوریم از سهمیه قاره‌ای و قولی که رئیس فدراسیون جهانی داده بهره برده و در این رویداد حضور داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی جودو در خصوص پیش بینی خود از نتایج بازی‌های آسیایی گفت: ورزش قهرمانی و مسابقات معتبر که قابل پیش بینی نیست، بخصوص جودو که ورزش لحظه هاست و در کسری از ثانیه نتایج تغییر می‌کند. با وجود شرایط که در بالا تفسیر کردم، نفراتی که اعزام می‌شوند و تمریناتی که داشتیم، می‌توان امیدوار بود که اعضای تیم مبارزات خوبی به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=47841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.