• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جلسه مدیران استقلال به فردا موکول شد/ وضعیت مبهم آینده آبی‌ها

  • 13 خرداد 1401 - 22:36
جلسه مدیران استقلال به فردا موکول شد/ وضعیت مبهم آینده آبی‌ها

به گزارش ایسنا، روز پنج‌شنبه، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک بیانیه در فضای مجازی، درخواست جدایی خود را از آبی‌پوشان پایتخت اعلام کرد. او در بیانیه خود ضمن اعلام پیشنهادی که از لیگ امارات دارد تاکید داشت: مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.

در ادامه باشگاه استقلال در واکنش به استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری این تیم، نوشت: “اعضای باشگاه استقلال مانند میلیون‌ها هوادار عزیز این تیم بابت درخواست جدایی سرمربی تیم قهرمان خود، ناراحت و غمگین هستند. ضمن احترام و تشکر و قدردانی از آقای فرهاد مجیدی بابت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر بعد از ۹ سال و کسب رکوردهای طلایی بسیار ارزشمند، درخواست جدایی ایشان به دلیل مدت زمان سه ساله قراردادشان در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بررسی و نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.”

طبق بیانیه باشگاه استقلال، امروز (جمعه) قرار بود تکلیف نهایی فرهاد مجیدی و آینده نیمکت استقلال به طور رسمی مشخص شود اما در جلسه امروز  هیات مدیره باشگاه استقلال به علت نرسیدن به حد نصاب رسمیت نیافت و قرار است مدیران باشگاه استقلال فردا (شنبه) طی برگزاری جلسه‌ای تکلیف نهایی مجیدی و این باشگاه را مشخص کنند.

همچنان مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار استقلال و آبی‌پوشان پایتخت است و تا اینجای کار گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری استقلال در صورت پذیرش جدایی رسمی مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت شنیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22921

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.