• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جزییاتی از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

  • 29 آذر 1402 - 12:00
جزییاتی از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار، ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.
این کنگره با هدف اعتلای نقش زن، معرفی زنان نخبه و توسعه فرآیند گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تأثیرگذار جامعه در ۸ عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار می‌شود.
همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز با اشاره به اینکه این کنگره سال گذشته نیز برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته تلاش کردیم کسانی که از نظر ملی قابلیت معرفی شدن را دارند با معرفی استان‌ها انتخاب شوند و از هر استانی یک نفر انتخاب و ۳۱ نفر تقدیر شدند.
وی افزود: برخی از این افراد از سال قبل تاکنون در سطح بین الملل جایزه علمی و محیط زیست دریافت کردند و همه جوانب از جمله موضوع خانواده، تعهد به ارزش‌ها در کنار مهارت و توانمندی علمی در انتهای آنان مطرح بوده است.
به گفته وی، ۱۲ مستند کوتاه از زنان تأثیر گذار از سال قبل تاکنون تولید شده که بنا داریم در جلسه‌ای نخبگان با مادران دعوت و از آنها تجلیل شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.