• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جزئیات جدید از عملیات کمین مقاومت در جنین

  • 30 خرداد 1402 - 19:05
جزئیات جدید از عملیات کمین مقاومت در جنین

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که در درگیری‌های روز گذشته در جنین یک فروند بالگرد اسرائیلی نزدیک بود به ضرب گلوله مبارزان مقاومت فلسطین سرنگون شود.
این شبکه تاکید کرد که گلوله مبارزان مقاومت در جنین به دم این بالگرد اصابت کرده و آن را از کار انداخت که در نهایت این بالگرد مجبور به فرود اضطراری در یکی از زمین‌های اطراف شد.
بنابراین گزارش، ۶ فروند بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی روز گذشته در جنین مشارکت داشتند که یکی از آن‌ها هدف گلوله قرار گرفت و مجبور به فرود اضطراری در زمینی خالی در مجاورت جنین شد.
گفتنی است که در درگیری روز گذشته مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در جنین که بیش از ۸ ساعت به طول انجامید، ۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
مبارزان مقاومت برای اولین بار اقدام به منفجر کردن بمب‌هایی قدرتمند در مسیر خودروهای زرهی اسرائیلی کردند که در پی آن به ۷ خودرو از جمله یک خودروی زرهی موسوم به ببر آسیب جدی وارد آمد و ۷ نظامی اسرائیلی نیز زخمی شدند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت فاش کرد که فرمانده گردان شناسایی یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری‌های روز گذشته با مقاومت فلسطین در جنین زخمی شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.