• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جذب حریف تمرینی روسی برای تیم ملی تنیس

  • 07 دی 1402 - 18:01
جذب حریف تمرینی روسی  برای تیم ملی تنیس

به گزارش خبرنگار مهر، جذب حریف تمرینی از روسیه در حالی در برنامه فدراسیون تنیس قرار گرفته که این فدراسیون پیش از این با «ستکیچ» تنیسور صربستانی به عنوان کمک برای کادر فنی تیم ملی و همچنین ملی پوشان وارد همکاری شده بود.
«ستکیچ» یکی از اعضای تیم تمرینی «جوکوویچ» است که طی چند مرحله با سفر به تهران کمک حال فدراسیون تنیس در آماده سازی تیم ملی بوده است. آخرین حضور این تنیسور کنار تیم ملی در رقابت های دیویس کاپ سریلانکا بود که منجر به صعود ایران به پلی آف گروه دوم جهانی دیویس کاپ شد.
حالا برای آماده سازی حضور در این رقابت ها، فدراسیون تنیس با تنیسوری از روسیه وارد مذاکره شده تا به عنوان حریف تمرینی به ایران سفر کند و با حضور در اردوی تیم ملی به آماده سازی بهتر آنها برای دیدار با استونی کمک کند.
داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: فعلا در مرحله مذاکره با این تنیسور هستیم اما اگر به توافقات نهایی برسیم در اولین فرصت شرایط سفر او به ایران را مهیا می کنیم تا پیش از آغاز به کار ایران در پلی آف گروه دو جهانی دیویس کاپ، کنار ملی پوشان کشورمان باشد و آنها را درتمرین همراهی کند.
وی در پاسخ به این پرسش که «با جذب این تنیسور همکاری با ستکیچ ادامه پیدا می کند یا در مجموع همکاری با یک تنیسور در برنامه است؟»، گفت: ستکیچ کمک حال مربیان تیم ملی بود اما با ملی پوشان هم تمرین می کرد. قطعا اگر دو حریف تمرینی کنار تیم باشد برای ما بهتر است اگرچه با یک نفر هم کارمان راه می افتد. برای در اختیار داشتن همزمان دو نفر باید منابع مالی را خیلی زیاد لحاظ کرد.
رییس فدراسیون تنیس تاکید کرد: این تنیسورها حرفه‌ای هستند و با ارقام بالا کار می کنند. حضورشان هم قطعا نتیجه بخش است. اگر شرایط مهیا باشد با هر دو همکاری خواهیم داشت اما قطعا برای دیویس حداقل با یک نفر همکاری می کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس برای حضور در پلی آف گروه دو جهانی دیویس کاپ آماده می شود. استونی حریف اول ایران در این رقابت ها است. دیدار با استونی ۱۳ و ۱۴ بهمن به میزبانی ایران انجام می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.