• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

جابجایی تمام رکوردهای داخلی/ ۲۰۸۵ مسابقه با حضور ۶۰۲ تیم در سال

  • 27 اسفند 1401 - 12:54
جابجایی تمام رکوردهای داخلی/ ۲۰۸۵ مسابقه با حضور ۶۰۲ تیم در سال

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون والیبال با انتشار گزارشی از عملکرد خود در سال رو به پایان نوشت:« امسال علاوه بر لیگ برتر مردان و زنان، سری A و B لیگ دسته یک مردان و سری A لیگ دسته یک زنان در رده بزرگسالان، شاهد برگزاری مسابقات سری B لیگ دسته زنان و زیر گروه مردان بودیم.
همچنین در رده‌های سنی علاوه بر لیگ برتر و دسته یک جوانان و نوجوانان پسر و مسابقات قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی دختران، شاهد برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختر و پسر ایران و مسابقات آینده‌سازان پسران و دختران بودیم که با استقبال بسیاری خوبی از سوی هیات‌های استانی برگزار شد.
لیگ برتر ساحلی، قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی پسران ایران، نخستین تور آزاد والیبال ساحلی زنان و …. از جمله عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ در والیبال ساحلی است.
در مجموع ۲۸ رویداد والیبالی سال ۱۴۰۱ که زیر نظر فدراسیون برگزار شد، دو هزار و ۸۵ مسابقه برگزار شد و اگر میانگین افراد حاضر در یک مسابقه والیبال را ۷۰ نفر (بازیکنان و کادر فنی دو تیم، داوران خط نگهدار، اول و دوم و ناظران، توپ جمع‌کن‌ها، عوامل حراست و سالن مسابقات و ..) در نظر بگیرم، بیش از یکصدوچهل وپنج هزار نفر- مسابقه در این رویدادها حضور داشتند.
در مجموع مسابقات والیبال سالنی و ساحلی سال جاری ۶۰۲ تیم شرکت کردند تا تمامی رکوردهای قبلی فدراسیون در این زمینه جابجا شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39858

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.