• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تیم های ملی نوجوانان و جوانان عازم چین شدند

  • 23 مرداد 1402 - 19:01
تیم های ملی نوجوانان و جوانان عازم چین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم کشورمان امسال با ترکیبی کامل در دو بخش دختران و پسران حضور خواهد یافت. این برای نخستین بار در تاریخ است که کشورمان با ترکیبی کامل به این مسابقات اعزام می گردد.
آخرین حضور ایران در این مسابقات به سال ۲۰۱۷ برمی گردد. سرپرستی تیم اعزامی را علی کتابفروش دبیر کل فدراسیون بر عهده دارد . کادرفنی مردان را نوید سپری و محمد حسین جعفری و کادرفنی دختران مستانه کرم پور و نگاره پورصالحی تشکیل داده اند.
این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۱۳ کشور آسیایی برگزار می شود. از حوزه غرب آسیا ایران تنها تیمی است که با ترکیب کامل حضور دارد و تیم قطر تنها در بخش پسران شرکت کرده است.برنامه بازی های نمایندگان ایران – چهارشنبه ۲۵ مرداد
بخش دخترانرده کمتراز۱۳ سال : باران روحانی در اولین دیدار به مصاف نماینده چین می رود.رده کمتراز ۱۵ سال : پرنیان نجفی در نخستین بازی حریفی از هند را پیش رو دارد.رده کمتر از ۱۷ سال : پارمین نکوپایان با حریفی از سری لانکا و باران محمد پور با نماینده میزبان دیدار می کنند.رده کمتراز ۱۹ سال : فاطمه فلاحی با بازیکنی از سری لانکا و نرگس سلطانی با نماینده هند پیکار می کند.
بخش پسرانرده کمتراز۱۳ سال : امیر رضا الوانساز و رایان گلابیان در نخستین دیدار به مصاف نمایندگان چین می روند.رده کمتراز ۱۵ سال : یوسف قرشی در اولین بازی حریفی از مالزی را پیش رو دارد و علی رحیمی کاری به مصاف نماینده سنگاپور می رود.رده کمتر از ۱۷ سال : محمد چنگانیان با حریفی از بنگلادش و سید مبین سیدان با نماینده مالزی دیدار می کنند.رده کمتراز ۱۹ سال : امیر حسین رضا زاده با بازیکنی از هنگ کنگ روبرو خواهد شد.
لازم به ذکر است مهدی مختاری رییس کمیته داوران فدراسیون نیز به دعوت فدراسیون اسکواش آسیا به قضاوت این رقابت ها می پردازد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.