• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تکواندو فرزند سر راهی ورزش اصفهان است/ می‌توانستیم قهرمان شویم

  • 11 دی 1402 - 18:04
تکواندو فرزند سر راهی ورزش اصفهان است/ می‌توانستیم قهرمان شویم

میلاد یعقوبی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های لیگ برتر پومسه در سال ۱۴۰۲ با بهترین شرایط به لحاظ فنی و برگزاری به پایان رسید. لیگی که در هر رده سنی آن چندین قهرمانی جهان و آسیا حضور دارند بدون شک سطح فنی بالایی دارد و رقابت مدعیان در این دوره بسیار دیدنی و جذاب بود.
وی در مورد تیم پومسه استان اصفهان در این دوره از مسابقات گفت: تیم ما با وجود نفراتی که در اختیار داشت، همانند سال‌های گذشته مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی بود. ما در همه رده‌ها قهرمان جهان و آسیا در ترکیب خود داریم. متأسفانه تیمی که می‌توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند با بی تدبیری مدیرکل ورزش و جوانان استان این عنوان با ارزش را از دست داد.
ملی پوش تیم پومسه اصفهان ادامه داد: پیش از برگزاری هفته پایانی قرار بود، در اصفهان میزبان این مسابقات باشیم که خوب این موضوع اگر محقق می‌شد، خیلی تأثیرگذار بود. ولی نه تنها میزبان نشدیم که تا لحظه آخر هم معلوم نبود که به مسابقات اعزام می‌شویم یا خیر! همین امر هم فشار مضاعفی به اعضای تیم وارد کرد. توجه کنید یک پومسه رو ۱۲ ساله تکلیف خود را برای حضور در مسابقات نداند، آیا او می‌تواند این شرایط روحی را تحمل کند.
یعقوبی اضافه کرد: متأسفانه وعده‌های مدیرکل ورزش استان اصفهان عملی نشد تا شرایط تیم ما در هفته پایانی بهم بریزد. اینکه تکواندو فرزند سر راهی ورزش استان اصفهان است به خوبی در این مدت به همه ثابت شد. البته شرایط کلی ورزش استان هم چندان شرایط خوبی ندارد، ولی بیشترین ضرر را از این بی تدبیری خانواده بزرگ و پرافتخار تکواندو دید.
وی در پایان گفت: همه اعضای تیم برای حضور در هفته پایانی با هزینه شخصی به تهران سفر کردند. در حالی که قرار بود اداره کل حمایت کند و هزینه شرکت در این مسابقات را انجام دهد، ولی همانطور که گفتم، وعده‌ها یکی بعد از دیگری محقق نشد تا تیم ما هم قهرمانی را از دست بدهد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=52093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.