• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تولید محتوای روابط انسانی در سینمای ایران ضعیف است

  • 19 مهر 1402 - 0:00
تولید محتوای روابط انسانی در سینمای ایران ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد نصراللهی نصب شامگاه سه شنبه در نشست خبری فیلم در آغوش درخت اظهار داشت: با توجه به محتوای فیلم، لوکیشن در طبیعت را انتخاب کردیم. در این فیلم بچه‌ها با چالشی که پدر و مادر به وجود آوردند رو به می‌شوند و به صورت ناخواسته مواردی را به بیننده‌ها آموزش می‌دهند و در نهایت قهرمان این داستان هستند که یک خانواده را نجات می‌دهند.
وی ادامه داد: سعی کردیم در فیلم ارتباط بچه‌ها با عناصر طبیعت را نشان دهیم، خیلی وقت‌ها خانواده‌ها از نعمت فرزند خود غافل می‌شوند که سعی کردیم این موضوع را گوش‌زد کنیم.
تهیه کننده فیلم در آغوش درخت با بیان اینکه کار در لوکیشن طبیعی دردسرهای طبیعی هم دارد، اما در خیلی مواقع به ما کمک هم می‌کند، تصریح کرد: در روند فیلم کار گردن با بازیگران کودک و بازی گرفتن از آن‌ها سخت بود، اما همه کمک کردند و فضا انرژی مثبتی داشت. در اکران فیلم با وجود اینکه فیلم استرس داشت ولی همه حال خوبی داشتند و این خیلی خوب بود.
نصراللهی نصب افزود: درخت توت نر و ماده دارد که خصوصیات آن‌ها متفاوت است و در مکانی که بودیم نمادی از خانواده را نشان می‌دهد و همانطور که دیدید بچه‌ها در آخر فیلم انتخاب می‌کنند کنار یک درخت درهم تنیده ساکن شوند.
وی گفت: در کار تهیه کنندگی خانواده و اهمیت به فرزند برای من اهمیت دارد، با توجه بر اینکه سه فرزند دارم، در بعضی مواقع حواس ما پدر و مادرها به خواسته‌های فرزندانمان نیست. فضای کار کودک سختی دارد، اما آنقدر شیرین است که بازهم سراغ آن می‌آییم.
تهیه کننده فیلم «در آغوش درخت» در خصوص استفاده از بازیگران با تجربه، اظهار داشت: روح‌الله زمانی یکی از بازیگران ما در فیلم «در آغوش درخت»:است که در فیلم خورشید جوایز خوبی دریافت کرده است. باتوجه به جنس شخصیت این بازیگر را انتخاب کردم، دو کودک تازه‌کار در فیلم داشتیم که در کنار آن‌ها تیمی باتجربه قرار دادیم تا بتوانند کار را به خوبی عملی کنند.
نصراللهی اضافه کرد: یکی از نقاط ضعف ما در سینما تولید محتوای روابط انسانی است و در خصوص فضای خانواده هم فیلم کم کار کردیم. اگر خانواده را یک ارتش کوچک در نظر بگیریم قطعاً بچه‌ها قهرمان این ارتش هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48753

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.