• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در استان خوزستان

  • 04 مرداد 1402 - 13:50
توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کامران شریفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: طرح عملیاتی ضابط از ابتدای سال جاری شروع شده است و در مدت چهار ماهه نخست امسال بالغ بر یک هزار و ۶۲۹ گشت ساحلی در مبادی مختلف ورودی و خروجی شناورها در طول نوار ساحلی و تعداد ۲۱ مرحله گشت دریایی در صیدگاه‌های استان صورت گرفت که در این مناطق ۱۰۰ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) توسط نیروهای یگان توقیف شدند.
وی در ادامه افزود: همچنین در جریان بازرسی از شناورهای متخلف ۳۳ هزار و ۵۸۴ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو) و ۴۵۵ دستگاه ادوات صیادی غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.
شریفی، تعداد متهمان دستگیر شده را ۵۰۱ نفر اعلام و بیان کرد: پرونده‌های تخلفات صیادی تشکیل و به مرجع قضائی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی ارسال شده است.
سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در راستای برخورد جدی با تخلفات صیادی سومین مرحله از طرح عملیاتی ضابط از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ تیرماه توسط پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام (ره) اجرایی شد و از صیدگاه‌ها و زیستگاه‌های آبزیان در کلیه حوزه‌های آبی استان خوزستان بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.