• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تلاش می‌کنیم پیکان به جمع مدعیان بازگردد/ پاسور اصلی تیم آسیب دید

  • 06 مهر 1400 - 10:13
تلاش می‌کنیم پیکان به جمع مدعیان بازگردد/ پاسور اصلی تیم آسیب دید

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت تیم والیبال پیکان گفت: تمرینات خود را از مدت‌ها پیش‌آغاز کرده‌ایم. در حال‌حاضر محمدطاهر وادی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم و ممکن است تا نیم‌فصل به شرایط بازی نرسد چرا که انگشت کوچک او شکسته است.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: این هفته بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مریوان، سپاهان و تیم سیرجان خواهیم داشت و هفته آینده نیز دیدارهایی با تیم‌های سایپا و آذر باتری برگزار می کنیم. اگر با سایر تیم‌ها شرایط فراهم باشد حتما دیدارهای تدارکاتی را تا پیش‌از آغاز رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که باتوجه به آسیب‌دیدگی وادی آیا به فکر جذب پاسور هستید یا خیر؟ گفت: بر روی فلاحت خواه برنامه‌ریزی می کنیم. جلسه‌ای با مدیران باشگاه خواهیم داشت و در این زمینه تصمیم‌گیری می کنیم که پاسور جدید جذب کنیم یا نه.

اکبری درباره وضعیت پیکان در لیگ برتر والیبال گفت: فصل گذشته تیم پیکان در رده دهم جدول قرار گرفت. در چند سال گذشته پیکان از روزهای آرمانی خود فاصله گرفت ولی امسال شرایطی را به وجود آورده‌ایم تا بتوانیم پیکان را آرام‌آرام به جایگاه اصلی خود بازگردانیم. اگر امسال بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم فوق العاده خواهد بود وگرنه برنامه ما این است تا سال آینده پیکان به جایگاه اصلی خود و قرارگیری در جمع مدعیان بازگردد. پیکان همیشه بر روی سکو قرار داشته اما در چند سال گذشته از جمع تیم‌های مدعی جدا شد. برنامه‌هایی برای تیم پیکان داریم. قطعا در رقابت با تیم‌ها شرایط سختی وجود دارد چراکه تیم‌های دیگر هزینه‌هایی به‌مراتب بیشتر از پیکان را انجام دادند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.