• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تغییر سیستم در بازی امروز جواب داد

  • 06 اسفند 1400 - 23:49
تغییر سیستم در بازی امروز جواب داد

بیان محمودی، امروز (جمعه، ۶ اسفندماه) پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل کیان نیشابور از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنانم در تمام نقاط زمین همه کارهایی که از آنها خواسته بودم را انجام دادند.

وی افزود: امروز در تیم تغییراتی داشتیم، مصدومانی که داشتیم کم کم در حال اضافه شدن به تیم هستند که این مسئله نوید بازی‌های زیبا در آینده را می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان ادامه داد: در بازی امروز سیستم بازی را از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ تغییر دادیم که خوب هم جواب داد و  نتیجه مطلوبی از این تغییر تاکتیک گرفتیم.

وی با اضافه شدن مصدومان در آینده بازی‌های بهتری از تیم سپاهان شاهد خواهیم بود، تغییر سیستم بازی که در بازی امروز ایجاد کردیم خوب جواب داد و ما به دنبال استفاده از تمام ظرفیت تیم هستیم تا به هدف برسیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان اضافه کرد: تیم کیان نیشابور قابل احترام است و نتایج اخیر این تیم نشان داده  که پتانسیل خیلی خوبی دارد، آنها مقابل تیم خوب شهرداری سیرجان در نیمه نخست مساوی کرده بودند.

وی با بیان اینکه باید کیفیت و کمیت را در کنار هم مورد توجه قرار دهیم، خاطر نشان کرد: اگر لیگ حداکثر ۱۰ تیم داشته باشد، سطح آن بالاتر می‌رود و این وضعیت با اضافه شدن بازیکنان به ۱۰ تیم موجود به ایجاد شرایط استاندارد کمک می‌کند.

محمودی  در خصوص عملکرد داوری، اظهار کرد: یکی دو صحنه از حمله‌های تیم ما که توسط داوران افساید اعلام شد، آفساید نبود و فکر می‌کنم به اشتباه پرچم زده شد.

وی در پایان افزود: تصمیم داریم از همه بازیکنان تیم  استفاده  کنیم، بازیکن شماره ۹۹ ما هم از جمله همین بازیکنان کم سن و با استعدادی است که امروز دومین گل خود را در لیگ زد و خیلی احساسی شد و گریه کرد که احساساتش به نیمکت و کل تیم منتقل شد، بازیکنی که پیشرفت خوبی داشت و توانست امروز توانایی خود را در زمین بازی نشان دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17206

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.