• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

  • 02 آذر 1400 - 0:14
تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۲۱ از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه سال جاری با حضور ۶ تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، با توجه به حضور تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در این رقابت‌ها و با عنایت به فصل پنجم تبصره ۱۵ آیین‌نامه سازمان لیگ که بازیکنان سال گذشته این تیم می‌بایست این تیم را در رقابت‌های آسیایی و جهانی همراهی کنند، ضمن تشکر از مدیران عامل باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها که برای حضور نماینده والیبال ایران و آسیا نهایت همکاری و حمایت را به عمل آوردند، هفته های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان جهان است و قرار بود روزهای ۱۴ و ۱۷ آذرماه برگزار شود، انجام نخواهد شد.

این دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ های ۲۸ آذرماه و یکم دیماه برگزار خواهد شد.

همچنین دور برگشت لیگ برتر مردان نیز از روز یکشنبه دوازدهم دی ماه آغاز خواهد شد و باشگاه‌های لیگ برتری از دوم تا یازدهم دی برای نقل و انتقالات نیم فصل فرصت خواهند داشت.

بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان بیست‌وچهارم بهمن به پایان می‌رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

مراحل اول (یک هشتم نهایی) و دوم (یک چهارم نهایی) پلی‌آف به صورت دو برد از سه مسابقه و دیدار رده‌بندی و فینال نیز به صورت تک بازی برگزار خواهد شد که در مجموع این دیدارها از یکم تا بیست‌وپنجم اسفندماه پیگیری خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11339

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.