• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تعویق احتمالی مسابقات کشتی قهرمانی کشور به دلیل سفر رئیس جمهور

  • 05 دی 1400 - 11:45
تعویق احتمالی مسابقات کشتی قهرمانی کشور به دلیل سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی قرار است طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه به میزبانی شهر گرگان استان گلستان برگزار شود. بر این اساس مدعیان سراسر کشور نگاه ویژه ای به این مسابقات دارند تا بتوانند رسماً وارد چرخه انتخابی شده و در نهایت به دوبنده تیم ملی دست یابند.

بر این اساس محمدحسین ملاح رئیس هیأت کشتی استان گلستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با اعلام اینکه ۳۲ استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد، گفت: با تمام توان سعی خواهیم کرد میزبان خوبی از این رویداد مهم باشیم. خوشبختانه سوابق و تجربه برگزاری مسابقات روز جهانی کودک و قهرمانی نوجوانان کشور را داریم و دو دوره هم میزبان پیکارهای لیگ بودیم. بدیهی است اگر مشکلی پیش نیاید و اسپانسرها همکاری بیشتری داشته باشند و همچنین ستاد کرونا هم مجوز را صادر کند برای میزبانی مسابقات آمادگی کامل را داریم.

وی در پایان از احتمال تعویق مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور خبر داد و گفت: احتمالاً سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در همان تاریخ برگزاری مسابقات خواهد بود که اگر این تاریخ تائید شود ما مجبوریم مسابقات را یک هفته دیرتر برگزار کنیم. البته هنوز تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور مشخص نیست، اما اگر قطعی شود با فدراسیون و استان‌ها هماهنگی لازم را خواهیم داشت.

به گفته رئیس هیأت کشتی استان گلستان، هزینه پیش بینی شده میزبانی این مسابقات حدود یک میلیارد تومان برآورد شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن از طرف هیأت کشتی و مابقی هزینه‌ها از محل تبلیغات محیطی و کمک اداره کل ورزش وجوانان تأمین خواهد شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.