• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تصویب چهار رویداد بین‌المللی تیروکمان و شرط اعزام نمایندگان ایران

  • 23 اسفند 1400 - 11:45
تصویب چهار رویداد بین‌المللی تیروکمان و شرط اعزام نمایندگان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، کمانداران ریکرو و کامپوند ایران که در تایلند حضور دارند از فردا سه شنبه رقابت های خود در مسابقات کاپ آسیا را آغاز می‌کنند. این مرحله نخست این مسابقات در سال ۲۰۲۲ به حساب می آید که به مدت یک هفته ادامه دارد.

قرار است مرحله دوم کاپ آسیا در سال جاری میلادی هم اردیبهشت ماه سال آینده در سلیمانیه عراق برگزار شود. علاوه بر این و طبق مصوب فدراسیون جهانی تیروکمان، مرحله نخست جام جهانی اواخر فروردین ماه در ترکیه برگزار می شود. کره جنوبی هم میزبان مرحله دوم این جام است که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه مرحله سوم جام جهانی هم خردادماه در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

فدراسیون تیروکمان ایران اعزام نماینده به هر یک از رویدادها را در برنامه پیشنهادی خود قرار داده است اما قطعی کردن آن را به منوط به شرایط مالی و شرایط کشور میزبان کرده است.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اکثر رویدادهای آسیایی و جهانی تیروکمان در چهار پنج ماه ابتدایی سال برگزار می شود. یعنی اگر قرار بر حضور در همه آنها باشد، ما تقریبا تا مردادماه با ترافیک اعزام مواجه هستیم یعنی زمانی که تقریبا بخشی از بودجه سال را در اختیار گرفته ایم.

وی ادامه داد: همین موضوع یک معضل در رابطه با اعزام های کمانداران به حساب می آید، رویدادهای ما زمانی آغاز می شود که هنوز تکلیف بودجه سال مان مشخص نشده و تخصیصی هم نداشته ایم. بنابراین اینکه از چهار رویداد مورد نظر در کدام یک شرکت داشته باشیم را منوط کرده ایم به تعیین وضعیت مالی فدراسیون. قاعدتا ترجیح مان این است که حضور کامل یا حداکثری در رویدادهای مصوب داشته باشیم اما به شرط مهیا بودن شرایط مالی.

مدیر تیم های ملی تیروکمان شرایط کشور میزبان را دیگر فاکتور تعیین کننده عنوان کرد و گفت: سال گذشته کمانداران ایران در جام جهانی فرانسه شرکت داشتند در حالیکه به خاطر کرونا، پروتکل های سخت گیرانه و شدیدی در این کشور اعمال می شد طوریکه کمانداران فقط از هتل به محل مسابقه می رفتند و بر عکس، بنابراین در بررسی خود برای مصوب کردن اعزام کمانداران به شرایط کرونا و پروتکل های کشور میزبان هم توجه خواهیم داشت.

نجاری تاکید کرد: بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هم رویدادهایی هستند که سال آینده برگزار می شوند و کمانداران ایران هم با حمایت کمیته ملی المپیک در آنها شرکت خواهند داشت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=18213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.