• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تصاویر منتخب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

  • 16 مهر 1401 - 12:08
تصاویر منتخب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

به گزارش ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری شش دیدار در روز جمعه پایان رسید اما حساس‌ترین دیدارهای هفته در تهران و اصفهان با تساوی به پایان رسید تا رقابت در صدرجدول پیچیده‌تر از قبل دنبال شود. با این حال دیدار استقلال و فولاد برخلاف دیدار پرسپولیس و سپاهان خالی از حاشیه نبود.
در ادامه به مرور تصاویر منتخب هفته هشتم می‌پردازیم:
اتحاد در میان دود
آتش‌سوزی در پارک ارم در جوار ورزشگاه آزادی منجر به رقم خوردن این صحنه شد. ورزشگاه آزادی در احاطه دود سیاه برخواسته از پارک ارم قرار دارد و بازیکنان در حلقه اتحاد خود برای کسب نتیجه مدنظر خود هم قسم می‌شوند.

آرام و بدون حاشیه
دیدار پرسپولیس و سپاهان یک نکته مثبت داشت. این بار خبری از درگیری و جر و بحث در زمین و کنار زمین نبود. همه سرگرم کار خود بودند اما بازی از نظر فنی چنگی به دل نمی‌زد و در نهایت هم دیداری که به «ال‌کلاسیکوی ایران» معروف شده، بدون گل تمام شد تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند. در صحنه زیر هم تقابل بازیکنان سابق دو تیم از شهریار مغانلو تا گولسیانی و اسماعیلی‌فر ثمری نداشت و گلی رد و بدل نشد.

دوستانی که رقیب شدند
دیدار استقلال و فولاد هم مانند دیدار پرسپولیس و سپاهان منجر به تقابل بازیکنان سابق دو تیم شد. وریا غفوری، کاپیتان سابق آبی‌ها در این فصل لباس فولاد را به تن دارد و آرش رضاوند بعد از نیم فصل تجربه موفق در کنار شاگردان نکونام، به استقلال برگشته و هر دو فعلا فصل موفقیت آمیزی را از نظر شخصی و تیمی پشت سر می‌گذارند.

تماشاگر ویژه
مهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تماشاگر ویژه دیدار استقلال و فولاد بود و از جایگاه ویژه تقابل شاگردان نکونام و ساپینتو را نظاره کرد. حضور رحمتی در ورزشگاه آزادی در شرایطی است که او دو هفته بعد باید در همین ورزشگاه با استقلال دیدار کند و دوست ندارد مسابقه با تیم محبوب خود را با شکست به پایان برساند.

نساجی تنها نیست
قرار گرفتن ورزشگاه در کنار منازل مسکونی یکی از جذابیت‌های فوتبال برای تماشاگران است. حتی وقتی بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر هم شود، باز هم تماشاگران نساجی از ساختمان‌های اطراف دیدار تیمشان را بدون هیچ هزینه و خریداری بلیتی می‌توانند تماشا کنند. دیدار نساجی و ذوب آهن از هفته هشتم بدون گل تمام شد.

جنجال پنالتی‌ها
مسابقه استقلال و فولاد صحنه‌های بحث‌برانگیز بسیاری داشت اما نظر دو تیم در این باره متفاوت بود. استقلال به شدت به سوختن سه پنالتی تیمش در این بازی معترض بود و امروز هم بیانیه تندی درباره عملکرد داوران ارائه کرد اما جواد نکونام معتقد بود هیچ خطایی صورت نگرفته و استقلال از دقیقه یک دنبال گرفتن پنالتی بود. در این صحنه هم رضا میرزایی که در دو مورد با عصبانیت نسبت به سوختن دو پنالتی تیمش معترض بود، با جواد نکونام گفت‌وگو می‌کند و ظاهرا نظراتشان هم متفاوت است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30210

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.