• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تداوم بحران داخلی رژیم صهیونیستی

  • 13 خرداد 1402 - 19:04
تداوم بحران داخلی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم با معترضان صهیونیست به شدت درگیر شد.
روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد: در پی درگیری میان پلیس و معترضانی که در نزدیکی محل اقامت نتانیاهو دست به تظاهرات زده بودند، ۴ تن دستگیر شدند و بینی یکی از معترضان نیز شکسته شد.
ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در توییتر، این رخ‌داد را یک «ننگ» خواند و نتانیاهو و بن گویر را به تحریک نیروهای پلیس، نسبت به اعمال خشونت در قبال معترضان صهیونیست متهم کرد.
شیکما برسلر از رهبران اعتراضات «پرچم‌های سیاه» گزارش داد: پلیس، خشونت‌های بی‌سابقه‌ای از خود بروز داد، ده‌ها تن بی‌دلیل دستگیر شدند و چندین زخمی به بیمارستان‌ها منتقل شدند. امشب، شب سیاه «اسرائیل» بود.
از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیشب تظاهراتی غیرقانونی در برابر محل اقامت نخست‌وزیر برگزار شد. در پی این تظاهرات صدها تن در این محل حاضر شدند و سر و صدایی غیرقابل تحمل ایجاد کردند. پس از ردکردن درخواست‌های پلیس از سوی تظاهرات‌کنندگان ۳ نفر دستگیر شدند.
جاش براینر، تحلیلگر روزنامه عبری‌زبان هاآرتص نیز برخورد خشونت‌آمیز پلیس رژیم صهیونیستی و دستگیری‌های بی‌دلیل را در راستای جلب رضایت نتانیاهو و بن گویر دانست.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.