• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تجربه و انگیزه بالایی برای موفقیت در جهانی امسال دارم

  • 29 مرداد 1401 - 13:57
تجربه و انگیزه بالایی برای موفقیت در جهانی امسال دارم

به گزارش خبرنگار مهر، «علیرضا نجاتی» یکی از نمایندگان ایران بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که با وجود انگیزه و آمادگی بالا نتوانست با عملکردی مطلوب همراه باشد و المپیک را با ناکامی پشت سر گذاشت. او که تا سال گذشته یکی از مدعیان وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان به حساب می‌آمد در سالجاری به یک وزن بالاتر آمده و حالا دوبنده وزن ۶۳ کیلوگرم را برای رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان تصاحب کرده است.
در همین راستا علیرضا نجاتی که مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان را هم در کارنامه دارد به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه تا به امروز اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مراحل پایانی تمرینات برای حضور در جهانی هستیم. حدود یکماه دیگر باید در این آوردگاه بزرگ به میدان برویم که مطمئناً تا آن زمان به آمادگی ایده آل خواهم رسید. امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را در صربستان بگیرم و مدال برنز رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۹ خودم را در مسابقات جهانی پیش رو به طلا تبدیل کنم.
وی در خصوص تغییر وزنش نیز گفت: تا چندی پیش در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم که مدتی است به وزن ۶۳ کیلوگرم آمده‌ام. البته چندان هم در وزن جدید کم تجربه نیستم چراکه در این وزن در مسابقات امیدهای جهان به میدان رفتم و موفق به کسب مدال برنز شدم.
فرنگی‌کار تیم ملی کشتی ایران در پایان به رقبای اصلی خود در صربستان اشاره کرد و افزود: وزن ۶۳ کیلوگرم مدعیان توانمند و متعددی دارد که مهمترین آنها از کشورهای گرجستان، قرقیزستان و قزاقستان هستند. البته من در این مدت با کمک مربیان به خوبی کشتی‌های این حریفان را آنالیز کردم و امیدوارم در مسابقات جهانی با تمام توان در برابر آنها نتیجه بگیرم. بی تردید تمامی مدعیان در رقابتهای جهانی به دنبال قهرمانی و مدال طلا هستند و من نیز به عنوان یکی از مدعیان باید برای رسیدن به هدفم تلاش کنم.
به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود. در همین راستا اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز از روز ۲۳ مرداد در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز شده و تا ۲ شهریورماه ادامه خواهد شد که اسامی نفرات اردونشین به شرح زیر است:۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) علی نوربخش (تهران) محمدمهدی جواهری (قم)۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد (خوزستان) پویا ناصرپور (خوزستان) امیررضا ده بزرگی (فارس)۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) علیرضا نجاتی (قم) اصغر سام دلیری (مازندران) مصطفی رضایی (مازندران)۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) حجت رضایی (خوزستان)۷۲ کیلوگرم: محمدرضا مختاری (فارس) امیرحسین حاجی پور (مازندران) رضا ساکی (خوزستان)۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) عارف حبیب اللهی (تهران) محمدحسین آذرم دخت (فارس) علیرضا عبدولی (خوزستان)۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران) محمدحسین محمودی (تهران)۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده (مازندران)۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی فلاح (تهران) امیررضا اکبری (مازندران)۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان)
سرمربی: محمد بنامربیان: رسول جزینی، بهروز حضرتی پور، عادل بالی تبار، طالب نعمت پور، علی قیطاسی، سینا طالب وندمتخصص تغذیه: دکتر رامین امیرساسانپزشک: دکتر تورج ملک محمدیماساژور: محمد علیزاده – جمال حق پناهمدیر تیم‌های ملی: علی محمدی

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.