• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاکید سند تحول بنیادین بر اهمیت اقدامات جهادی

  • 12 آبان 1402 - 12:00
تاکید سند تحول بنیادین بر اهمیت اقدامات جهادی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در مراسم رونمایی از اقدامات صورت گرفته در طرح شهید سید روح‌الله عجمیان (نهضت ملی بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار کشور) با بیان اینکه مسیر قوی شدن ایران از مدارس می‌گذرد؛ گفت: سند تحول بنیادین در روحیه جهادی تأثیر دارد. سند تحول بارها به موضوع اهمیت اقدامات جهادی و کار تاکید کرده است. اگر دانش آموزان این روحیه جهادی را داشته باشند حتماً موفق خواهند شد.
وی با بیان اینکه در کار جهادی، اثر جهادگر بیش از اقدامات دیگران است؛ گفت: یکی از افتخارات فرهنگ شیعیان، داشتن همین روحیه شهید و شهادت است. امثال روح الله عجمیان تا زمانی که زنده هستند تنها یک نفر هستند اما وقتی که به شهادت می‌رسند روحیه جهادی خود را تکثیر می‌کنند.
صحرایی با بیان اینکه کسی که روحیه جهادی پیدا می‌کند صاحب تحول خواهد شد و تحول خواه است؛ گفت: قریب ۱۰۰ هزار کلاس درس بهسازی و ۶۸ هزار کلاس درس شاداب سازی شده است تا زمینه‌ای برای اعتلای محیط علمی و رشد فضای تعلیم و تربیت در میان دانش آموزان باشد.
وی با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در مسیر نوسازی مدارس گفت: بنیاد برکت و بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کنار بسیج و سازمان نوسازی مدارس در کنار هم نتیجه‌ای را رقم زدند که امروز شاهد باز تولید امید در میان دانش آموزان هستیم. انشاالله به زودی گام دوم را در این زمینه خواهیم برداشت و اقداماتی قوی‌تر و منسجم‌تر را آغاز خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49670

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.