• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاریخ پیشنهادی انتخابات بولینگ و بیلیارد مشخص شد

  • 21 تیر 1402 - 19:00
تاریخ پیشنهادی انتخابات بولینگ و بیلیارد مشخص شد

علی سلطان پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه فدراسیون بولینگ و بیلیارد آماده برگزاری مجمع انتخاباتی خود است، گفت: شنبه ۳۱ تیر زمان پیشنهادی فدراسیون برای تشکیل مجمع انتخاباتی است. طی نامه‌ای رسمی این تاریخ را به وزارت ورزش و دفتر امور مجامع این وزارتخانه اعلام کرده‌ایم و منتظر نظر نهایی مسئولان مربوطه هستیم.
وی با یادآوری اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در زمان مقرر اولیه لغو شد خاطرنشان کرد: طبق مقررات باید ۱۵ روز بعد از لغو آن مجمع، مجدد اقدام به تشکیل مجمع می‌کردیم و بر همین اساس تاریخ فوق را به وزارت ورزش اعلام کردیم.
دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد وضعیت کاندیداها برای این انتخابات گفت: تا به امروز تغییر جدیدی در وضعیت کاندیداها اعمال نشده است و حداقل از طرف وزارتخانه مساله جدیدی به فدراسیون اعلام نشده است.
به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ۴ تیر برگزار شود اما آن مجمع به دلیل ترافیک کاری فدراسیون به ۱۱ تیر موکول شد. در این زمان هم اعلام دیرهنگام عدم تأیید صلاحیت هاشم اسکندری و ترک مجمع از سوی جمع کثیری از اعضای حاضر، باعث لغو آن شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44755

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.