• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تاثیر فناوری اطلاعات (دیجیتال) بر اقتصاد کلان

  • 18 فروردین 1403 - 13:48
تاثیر فناوری اطلاعات (دیجیتال) بر اقتصاد کلان

به گزارش کلان نیوز از رسانه هایی همچون خبرگزاری اقتصادی ایران و خبرگزاری ایسنا و پایگاه خبری، تحلیلی و اقتصادی جهان صنعت نیوز، تاثیر حوزه فناوری اطلاعات بر بسیاری از حوزه‌ها، از جمله حوزه اقتصاد، بر کسی پوشیده نیست. فناوری اطلاعات توانسته است که تاثیرات مثبتی را بر اقتصاد کلان ایجاد کند و سبب رونق و رشد اقتصادی کشور شود. از آنجایی که هاست ها و سرورها از نقش مهمی در حوزه فناوری اطلاعات (IT) برخوردارند، توانسته‌اند که بر کسب‌وکارهای این حوزه اثرگذار باشند و موجب رونق و گسترش آنها شوند. به این ترتیب، استفاده از سرورها نیز می‌تواند به توسعه اقتصاد کمک نماید و وضعیت آن را بهبود ببخشد.

استفاده از سرورهای مجازی موجب ایجاد شغل و راه‌اندازی کسب‌وکار، توسعه حوزه فناوری اطلاعات و خدمات آنلاین، بهبود عملکرد شرکت‌ها و کسب‌وکارها و سایر موارد دیگر می‌گردد. این امر بر حوزه اقتصاد به طور حتم اثرگذار خواهد بود و بهبودی و توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت.

با خرید سرور مجازی، خرید VPS، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا از یک شرکت معتبر و مورد اعتماد می‌توان به پیشرفت کسب‌وکار خود کمک نمایید و به آن رونق دهید. از این طریق، درآمدهای شما افزایش خواهد یافت و وضعیت اقتصادی بهتری شامل شما خواهد شد.

نقش و اهمیت فناوری اطلاعات (IT)

فناوری اطلاعات، که به طور گسترده با نام اختصاری آن (IT) شناخته می‌شود، به عنوان علم و فعالیت استفاده از رایانه و سایر تجهیزات الکترونیکی برای ذخیره و ارسال اطلاعات تعریف می‌شود. این حوزه نه تنها در صنعت فناوری اطلاعات؛ بلکه در بسیاری از حوزه‌های دیگر نیز تاثیرگذار است. حوزه‌های زیادی از فناوری اطلاعات (IT) برای دستیابی به اهداف و مقاصد خود استفاده می‌کنند. فناوری اطلاعات شامل استفاده از رایانه و ارتباطات و تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دانش است.

بیشتر کسب‌وکارهای مدرن، از ایمیل کارکنان گرفته تا مدیریت پایگاه داده‌ها و وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، به شدت به سیستم‌های اطلاعاتی وابسته‌اند. حتی بیمارستان‌ها نیز دارای پایگاه داده‌های بزرگ برای نگهداری اطلاعات بیماران هستند. انجمن فناوری اطلاعات آمریکا گزارش می‌دهد که ۹۲ درصد از متخصصان فناوری اطلاعات برای شرکت‌های غیر IT کار می‌کنند.

فناوری اطلاعات از مزایای بسیاری در حوزه تجارت و اقتصاد برخوردار می‌باشد و نقش مهمی را ایفاء می‌نماید. از جمله مزیت‌های فناوری اطلاعات می‌توان به برقراری ارتباطات موثر و گسترش تجارت اشاره کرد. این فناوری به کسب‌وکارها در امنیت داده‌ها و اطلاعات حیاتی کمک می‌کند. همچنین، از طریق ایجاد پایگاه‌های داده مدیریتی با استفاده از ابزارهایی مانند CRM و دیگر ابزارها به آنها کمک می‌کند تا در مقابل هر گونه چالش عملیاتی مقاومت کنند. این مزایا به افزایش کارایی و بهبود سرعت و راحتی کسب‌وکار کمک می‌کنند.

در هر محیط تجاری، فناوری اطلاعات دارای سه حوزه کلیدی است که عبارتند از:

۱. سخت‌افزار و زیرساخت فناوری اطلاعات: این حوزه بر عملکرد زیرساخت دیجیتال تمرکز دارد و منابع سخت‌افزاری را فراهم می‌کند.

۲. حاکمیت فناوری اطلاعات: این حوزه مسئول تعیین خط‌مشی‌ها و قوانین سازمان می‌باشد و هر نوع عملیات موثری را با رعایت قوانین و مقررات دولتی تضمین می‌کند.

۳. عملیات فناوری اطلاعات: این حوزه بر عملکرد روزمره عملیات فناوری اطلاعات و زیرساخت دیجیتال تمرکز دارد.

مزایا و اهمیت فناوری اطلاعات در حوزه تجارت و اقتصاد به شرح زیر می‌باشد:

  • بهره‌وری

استفاده از فناوری اطلاعات در کسب‌وکار به افزایش بهره‌وری کمک می‌کند، زیرا این فناوری امکان تجزیه و تحلیل سریع داده‌ها را بدون نیاز به تماس انسانی فراهم می‌کند.

  • امنیت

استفاده از فناوری اطلاعات در کسب‌وکار به ارتقاء امنیت پایگاه داده‌ها کمک می‌کند. در این حوزه کارکردهای امنیتی را به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد تا امنیت داده‌ها تضمین شود.

  • ارتباطات

زیرساخت ارتباطی یک جنبه مهم از فناوری اطلاعات و خدمات می‌باشد و به شناسایی کارایی عملیاتی و استفاده از منابع با ایجاد ارتباط قوی بین کارشناس محصول و کسب و کار کمک می‌کند. ارتقاء ارتباطات و دسترسی به اطلاعات از مزیت‌های مهم این حوزه می‌باشد.

تغییر در ساختار کسب‌وکارها، رشد اقتصادی، تسهیل عملیات تجاری، ایجاد نوآوری، کاهش هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای انجام کارها، افزایش رقابت‌پذیری و…، از دیگر اهمیت‌ها و مزایای فناوری اطلاعات بر حوزه تجارت و اقتصاد می‌باشد

از آنجایی که سرورها (سرورهای مجازی و اختصاصی) نقش مهمی را در حوزه فناوری اطلاعات دارند و می‌توانند بر کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال تاثیرگذار باشند، در ادامه در مورد مزیت و تاثیرات آنها مطالبی بیان می‌شود. با خرید سرور مجازی، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا می‌توان به رشد و توسعه کسب‌وکار و خود کمک نمود و درآمدهای خود را افزایش داد.

مزایای سرور مجازی و اختصاصی

سرورها به عنوان مراکز اصلی اطلاعات و خدمات در شبکه‌های کامپیوتری عمل می‌کنند. آنها مسئول ذخیره‌سازی، پردازش و ارسال اطلاعات در سطح شبکه هستند و برای ارائه خدمات گوناگون از جمله ایمیل، فایل‌ها، وب‌سایت‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و سایر خدمات شبکه‌ای استفاده می‌شوند. سرورهای مجازی و اختصاصی از طریق ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها، پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها، حفظ امنیت و اطمینان از محافظت داده‌ها، ارائه خدمات شبکه‌ای و…، نقش مهمی در حوزه فناوری اطلاعات ایفاء می‌کنند و بسیار تاثیرگذارند.

خرید سرور اختصاصی (Dedicated Server)، سرور مجازی (VPS) می‌تواند مزیت‌های زیادی را داشته باشد و باعث بهبود وضعیت کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال شود. در سرور اختصاصی، سرور برای یک سازمان یا شرکت، به طور کاملا اختصاصی فراهم می‌شود. در این نوع سرور، مشتری از کنترل کامل بر سرور برخوردار می‌باشد و می‌تواند از تمامی منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سرور بهره‌مند شود.

سرور مجازی نیز نوعی از سرورهای نرم‌افزاری است که با تقسیم یک سرور فیزیکی (که اغلب به عنوان میزبان شناخته می‌شود) به بخش‌های کوچکتر و مستقل ایجاد می‌شود. یک سرور مجازی قادر است عملکردهای هر نوع سرور را شبیه‌سازی کند، در عین حال منابع سخت‌افزاری را با سایر انواع سرورهای مجازی به اشتراک بگذارد. VPS خود نوعی سرور مجازی می‌باشد و به صورت خاص به هر مشتری اختصاص داده می‌شود.

در ادامه، به برخی از مزیت‌های سرورهای مجازی و اختصاصی در کسب‌‌وکارهای فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال اشاره می‌شود و توضیحات لازم ارائه می‌گردد.

صرفه جویی در هزینه

سرورهای مجازی از مزیت قابل توجهی از نظر صرفه جویی در هزینه برای کسب‌وکارها برخوردارند. برخلاف سرورهای فیزیکی که نیازمند سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های مداوم برای تعمیر و نگهداری هستند، سرورهای مجازی بر روی سخت‌افزارهای مشترک میزبانی می‌شوند و قابلیت تنظیم بر اساس نیازهای کسب‌وکار را دارند. این امر به این معناست که کسب‌وکارها باید فقط برای منابعی که استفاده می‌کنند هزینه پرداخت نمایند، که در نتیجه این امر سبب کاهش هزینه‌های کلی زیرساخت می‌گردد.

علاوه بر این، سرورهای مجازی نیاز به فضای فیزیکی، خنک کننده و مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند. با استفاده از فناوری مجازی‌سازی، کسب‌وکارها می‌توانند به صورت چشمگیری در هزینه صرفه‌جویی کنند، در حالی‌که همچنان از مزایای مقیاس‌پذیری بهره‌مند می‌باشند.

قابلیت مقیاس‌پذیری

یکی از مهم‌ترین مزایای سرورهای مجازی، قابلیت مقیاس‌پذیری آنهاست. افزایش یا کاهش مقیاس با سرورهای فیزیکی ممکن است فرآیندی دشوار و پرهزینه باشد که شامل خرید و نصب سخت‌افزار جدید می‌شود. اما سرورهای مجازی بهترین گزینه برای این منظور هستندو بسیار سازگار و کارآمد می‌باشند. بنابراین، می‌توان به سرعت منابع مجازی را برای برآورده کردن تقاضای متغیر افزایش داد یا در صورت لزوم، آنها را کاهش داد. این امر به کسب‌وکارهای فناوری دیجیتال و فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا در هزینه‌های سخت‌افزار صرفه‌جویی کرده و عملکرد و پاسخگویی بهتری را ارائه دهند؛ زیرا منابع را می‌توان به صورت پویا براساس نیازهای فعلی تخصیص داد. به طور خلاصه می‌توان گفت که مقیاس‌پذیری سرورهای مجازی، انعطاف‌پذیری لازم را برای کسب‌وکارها جهت تطبیق با شرایط در حال تغییر فراهم می‌کند.

دسترسی بالا

فناوری مجازی‌سازی با امکان اجرای چندین ماشین مجازی بر روی یک سرور فیزیکی، مزیت دسترسی بالا را ارائه می‌دهد. این امر کمک می‌کند که اگر یک سرور مجازی دچار خرابی شود یا نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد، بتوان حجم کار (منظور میزان ترافیک، تعداد درخواست‌ها و فعالیت‌های مختلف کاربران یا سرویس‌ها) را بدون ایجاد اختلال در کاربران، به راحتی به دستگاه دیگری منتقل نمود. به این ترتیب، برنامه‌ها و سرویس‌های مهم در دسترس باقی می‌مانند و زمان خرابی به حداقل می‌رسد. سرورهای مجازی می‌توان به راحتی بر اساس تقاضا بزرگ یا کوچک نمود. به این طریق کسب‌‌وکارهای فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال می‌توانند منابع را به دلخواه تخصیص دهند و عملکرد را بهینه کنند. دسترسی بالا باعث ایجاد اعتماد کاربران، ایمنی، کارایی و عملکرد بهتر کسب‌وکارها می‌شود و می‌تواند به توسعه اقتصادی و رشد درآمدها کمک نماید.

بهبود عملکرد

سرورهای اختصاصی می‌توانند باعث ارائه عملکرد مطلوب و پایدار از سوی مشاغل و شرکت‌ها شوند. این نوع سرورها از منابع سخت‌افزاری بیشتر و قدرتمندتری برخوردارند و به همین دلیل عملکرد و کارایی سیستم را به بهترین شکل تضمین می‌کنند. با استفاده از آنها می‌توان خدمات خود را به خوبی ارائه کرد و سبب جذب مشتریان شد. به این ترتیب، درآمدها را افزایش داد و به توسعه کسب‌وکار خود کمک نمود. با افزایش درآمدها می‌توان به رشد اقتصادی کشور کمک کرد.

امنیت بالا

از مزیت‌های دیگر سرور اختصاصی می‌توان به امنیت بالا آن اشاره کرد که امکان حفاظت از داده‌ها و اطلاعات حساس را فراهم می‌کند. نشر داده‌ها و اطلاعات مهم می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری را ایجاد کند و خسارت‌های فراوانی را به کسب‌وکارهای حوزه فناوری دیجیتال وارد نماید. کسب‌وکارها و شرکت‌ها با استفاده از سرورهای اختصاصی، می‌توانند از به خطر افتادن اطلاعات مهم جلوگیری به عمل آورند و به حفظ و ایمنی آنها کمک نمایند.

استفاده از سرورهای مجازی، VPS و اختصاصی عملکرد کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و سایر حوه‌ها را بهبود می‌بخشد و به جذب مشتری‌ها کمک بزرگی می‌نماید. به این ترتیب، گردش مالی و درآمدهای اینگونه کسب‌وکارها بیشتر می‌گردد و این امر در رشد و توسعه حوزه اقتصاد و به خصوص اقتصاد کلان جامعه بسیار موثر خواهد بود. کسب‌وکارها و شرکت‌ها می‌توانند با خرید VPS، خرید سرور مجازی، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا گام مهمی را در جهت رشد و گسترش فعالیت خود بردارند و وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند.

تفاوت سرور مجازی و اختصاصی

سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی دارای تفاوت‌های چشمگیری هستند. از بابت هزینه، استفاده از سرورهای مجازی اغلب ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی است؛ زیرا در سرورهای مجازی منابع سخت‌افزاری میان کاربران تقسیم می‌شود، درحالی‌که در سرورهای اختصاصی منابع به‌صورت کامل به یک کاربر اختصاص داده می‌شود. در مورد منابع سخت افزاری نیز تفاوت‌های بین آنها دیده می‌شود. در سرورهای اختصاصی، منابع سخت‌افزاری به‌صورت کامل به کاربر اختصاص داده می‌شود و امکانات قوی‌تری دارد. اما در سرورهای مجازی، منابع سخت‌افزاری به‌صورت مشترک بین کاربران تقسیم می‌شود و ممکن است کمبود منابع صورت بگیرد.

همچنین، تفاوت سرور مجازی و اختصاصی در انعطاف‌پذیری نیز از تفاوت‌های اصلی‌ میان این دو سرور می‌باشد. سرورهای مجازی از انعطاف بیشتری برخوردار هستند و در صورت بروز مشکل، می‌توانند به‌راحتی به سرورهای دیگر انتقال یابند. اما در سرورهای اختصاصی، انتقال سرورها به سرورهای دیگر زمان‌بر می‌باشد و پیچیده‌تر است. علاوه بر این موارد در پهنای باند، امنیت، نصب سیستم عامل، مدیریت و نگهداری هم بین سرورهای اختصاص و سرورهای مجازی تفاوت‌هایی وجود دارد.

تخفیفات خرید هاست و خرید سرور شتابان هاست

تخفیفات خرید هاست و خرید سرور شتابان هاست

سرور مجازی جدید خود را با %۱۵ تخفیف خریداری کنید!

کد تخفیف: VPS-1403

هاست سی پنل جدید خود را با %۲۵ تخفیف خریداری کنید!

کد تخفیف: host-1403

هاست دانلود جدید خود را با %۳۰ تخفیف خریداری کنید!

کد تخفیف: hostdl-1403

تاثیر سرورهای مجازی و اختصاصی بر حوزه اقتصاد کلان

سرورها از جهات مختلفی می‌توانند سبب بهبود اقتصاد کلان و رشد و توسعه اقتصادی در ایران شوند. همچنین، خرید سرور اختصاصی ایران، خرید سرور اختصاصی اروپا و خرید سرور مجازی و VPS از جهت رونق مشاغل و شرکت بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در ذیل، به برخی از جهاتی که سرورها از طریق آنها می‌توانند بر اقتصاد (به ویژه اقتصاد کلان کشور) تاثیر بگذارند و رشد اقتصادی را سبب شوند، اشاره می‌شود.

افزایش بهره‌وری

استفاده از سرورهای مجازی و اختصاصی، عملکرد کسب‌وکارها و شرکت‌ها را به شکل قابل توجهی بهبود می‌دهد. آنها سبب ارائه خدمات بهتر و افزایش توانایی تولید می‌شوند. از این جهت، می‌توانند توسعه اقتصادی را منجر شوند و به بهودی وضعیت اقتصاد کلان کشور کمک نمایند.

کاهش هزینه‌ها و مصرف منابع

از تاثیرات مهم استفاده از سرورها توسط مشاغل کاهش هزینه‌ها و مصرف منابع می‌باشد. این امر به مشاغل حوزه فناوری اطلاعات بسیار کمک می‎‌نماید. هزینه‌های زیاد می‌تواند کسب‌وکارها را با مشکلات جدی مواجه کند. از آنجایی که استفاده از سرورها سبب می‌شود که نیازی به سرمایه‌گذاری و تجهیزات خاص وجود نداشته باشد، لذا باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌گردد. با کاهش هزینه‌های مصرفی، فرصت خوبی برای کسب‌وکار جهت رونق و توسعه آنها مهیا می‌شود و آنها می‌‌توانند با استفاده از آن، سبب رشد و گسترش حوزه فعالیت خود گردند. این امر بر اقتصاد نیز تاثیرگذار خواهد بود و توسعه اقتصادی کشور را سبب خواهد شد.

توسعه خدمات آنلاین و تجارت الکترونیک

استفاده از سرورها می‌تواند زمینه را برای توسعه خدمات آنلاین و تجارت الکترونیک فراهم نماید. با توسعه آنها، تبادلات تجاری نیز بیشتر خواهد شد و درآمدهای کشور هم افزایش خواهد یافت. به این ترتیب، شاهد رونق و توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود.

ایجاد اشتغال

استفاده از سرورهای اختصاصی و مجازی می‌تواند به توسعه صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک نماید و زمینه را برای ایجاد شرکت‌ها و استارتاپ‌های جدید در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کند. این امر نیز می‌تواند سبب ایجاد شغل و راه‌اندازی کسب‌وکارها شود و به این طریق، موجب و رشد اقتصادی و اقتصاد کلان کشور گردد.

به این ترتیب، سرورهای اختصاصی و مجازی علاوه بر رونق بخشیدن به شرکت‌ها و کسب‌و‌کار، می‌توانند به حوزه بر اقتصاد کلان هم اثرگذار باشند و منجر به رشد و توسعه اقتصادی در ایران شوند. با خرید سرور مجازی، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی می‌توان علاوه بر رونق کسب‌وکار خود، به رشد اقتصادی کشور نیز کمک فراوانی نمود.

بهترین هاستینگ ایران

سوالات متداول

۱. بهترین هاستینگ ایران برای خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی چیست؟

شتابان هاست (shetabanhost.com)، بهترین هاستینگ ایران برای خرید سرور مجازی، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا می‌باشد. این مجموعه خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد که سبب می‌شود افراد زیاد برای خرید سرور مورد نیاز خود این وب‌سایت را انتخاب نمایند. شتابان هاست پشتیبانی ۷/۲۴ خوبی را ارائه می‌نماید و از این بابت توانسته است که رضایت مشتریان خود را جذب کند. (تلفن پشتیبانی: ۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱)

یادآوری خبری: روزنامه دنیای اقتصاد (پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور)، شتابان هاست را پرمخاطب ‌ترین هاستینگ اقتصادی ایران معرفی کرده است.

۲. چگونه سرورهای مجازی و اختصاصی می‌توانند به بهبود اقتصاد کلان کشور کمک کنند؟

با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، سرورهای مجازی و اختصاصی می‌توانند به بهبود اقتصاد کلان کشور کمک کنند. همچنین، ایجاد اشتغال نیز در این امر بسیار تاثیرگذار می‌باشد و می‌تواند بر اقتصاد کلان کشور موثر واقع شود و نتایج مثبتی را ایجاد نماید.

۳. تفاوت‌های اصلی بین سرورهای مجازی و اختصاصی چیست؟

سرورهای مجازی و اختصاصی دارای تفاوت‌های مهمی هستند که از جنبه‌های مختلفی می‌توانند بر کارایی و عملکرد آنها تاثیر بگذارند. از جهت هزینه، استفاده از سرورهای مجازی معمولا ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی است؛ زیرا در سرورهای مجازی، منابع سخت‌افزاری میان کاربران تقسیم می‌شود درحالی‌که در سرورهای اختصاصی، منابع به‌صورت کامل به یک کاربر اختصاص داده می‌شود. از دیدگاه منابع سخت‌افزاری، در سرورهای اختصاصی، امکانات قوی‌تری وجود دارد؛ چون منابع به‌صورت کامل به کاربر اختصاص داده می‌شود. اما در سرورهای مجازی، منابع سخت‌افزاری به‌صورت مشترک بین کاربران تقسیم می‌شود که ممکن است منجر به کمبود منابع در صورت نیاز باشد.

۴. سرورهای اختصاصی و مجازی از چه طریقی به ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات کمک می‌کنند؟

با توسعه صنایع فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد شرکت‌ها و استارتاپ‌های جدید، سرورهای اختصاصی و مجازی می‌توانند به ایجاد اشتغال کمک کنند.

۵. سرورهای مجازی چگونه می‌توانند به صرفه‌جویی در هزینه برای کسب‌وکارها کمک نمایند؟

سرورهای مجازی از مزیت قابل توجهی از نظر صرفه‌جویی در هزینه برای کسب‌وکارها برخوردارند. این سرورها بر خلاف سرورهای فیزیکی که نیازمند سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های مداوم برای تعمیر و نگهداری هستند، بر روی سخت‌افزارهای مشترک میزبانی می‌شوند و قابلیت تنظیم بر اساس نیازهای کسب‌وکار را دارند. به این ترتیب، کسب‌وکارها فقط برای منابعی که واقعاً استفاده می‌کنند هزینه می‌پردازند، که این موضوع سبب کاهش هزینه‌های کلی زیرساخت می‌شود.

همچنین، سرورهای مجازی نیاز به فضای فیزیکی، خنک‌کننده و مصرف انرژی کمتری دارند که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. با استفاده از فناوری مجازی‌سازی، کسب‌وکارها می‌توانند به صورت چشمگیری در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند، در حالی‌که همچنان از مزایای مقیاس‌پذیری بهره‌مند می‌باشند.

با خرید سرور مجازی، سرور VPS، خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا از یک مجموعه معتبر و قوی، نظیر مجموعه شتابان هاست، می‌توانید کسب‌وکار و فعالیت خود را به بهترین شکل گسترش نمایید و درآمدهای خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

منابع خبری و آکادمیک:

https://www.isna.ir/news/1401081913146

https://econews.ir/fa/content/3435866

https://jahansanatnews.ir/?p=399329

https://ana.ir/fa/news/889505

https://borna.news/fa/news/2069171

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55164

ثبت دیدگاه

  1. بعد از ۸ سال فعالیت توی مدیریت سایت واقعا میگم که پشتیبانی شتابان هاست رو هیچ جا نداره، ممنون از گزارش خوبتون

  2. فکر نمیکردم خرید هاست انقدر روی اقتصاد تاثیر داشته باشه، ممنون از مقاله جالب و مفیدتون

  3. تاثیر سرورهای مجازی رو عالی توضیح دادید مرسی

  4. واقعا هیچ هاستینیگی مثل سرور مجازی نمیتونه سایت رو سر پا نگه داره

  5. شتابان هاست واقعا کارش خوبه هم هاست اروپاش هم هاست وردپرس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.