• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بیرامی: کاراته آذربایجان غربی پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد

  • 08 دی 1402 - 18:02
بیرامی: کاراته آذربایجان غربی پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، هیات کاراته استان آذربایجان غربی با برگزاری مراسمی از تمام کاراته کاران مدال آور که در سطح کشور، آسیایی و لیگ‌های جهانی موفق به کسب مدال شده بودند، همچنین پیشکسوتان، مربیان و داوران تجلیل به عمل آورد.
این مراسم با حضور سجاد بیرامی مدیر کل ورزش وجوانان، حبیب قربانی معاونت ورزش قهرمانی، سعید خوشبخت رئیس گروه قهرمانی، جواد سلیمی رییس و اعضای هیأت کاراته استان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سلیمی رئیس هیأت گزارش کاملی از عملکرد هیأت در سال جاری ارائه داد. وی از مدیر کل ورزش برای حمایت‌از میزبانی‌های شایسته کشوری، آسیایی و بین المللی تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت که این میزبانی‌ها باعث رشد و شکوفای ورزش استان و به خصوص کاراته خواهد شد.
وی در ادامه از زحمات تمامی پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران در طول یک سال اخیر تشکر کرد.
در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش استان ابتدا از جامعه فهیم و اخلاق مدار کاراته تشکر کرد وی اظهار داشت: ورزش استان در یک سال اخیر موفقیت‌های بی نظیری در بازی‌های آسیایی، مسابقات مختلف بین المللی، جهانی، آسیایی و کشوری کسب کرده است. از سویی نمی‌توان نقش پر رنگ برنامه‌های فرهنگی را نادیده گرفت. برنامه‌های ناب فرهنگی در حوزه ورزش بیش از خود قهرمانی‌ها در اذهان و قلب‌ها می‌ماند و ما توجه ویژه ای به مقوله‌های فرهنگی و ارزشی در مجموعه ورزش و جوانان استان داریم.

بیرامی ضمن تشکر از زحمات سلیمی رئیس و همکارانشان در هیأت کاراته استان گفت اعتقاد راسخ دارم که پتانسیل کاراته استان بیش از این موفقیت‌هایی که کسب شده هست و امیدوارم با مدیریت و درایت سلیمی و بازبینی عملکرد هیأت و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و استفاده بیش از پیش از خرد جمعی خانواده کاراته باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کاراته در کشور و مجامع بین المللی باشیم،
پس از سخنان بیرامی، از تمام ورزشکاران مدال آور آذربایجان غربی که در قهرمانی کشور در رده و رشته‌های مختلف به مدال دست یافته بودند، تمام مدال داران استان در رقابت‌های قهرمانی‌های قاره و جهان در تمام رشته‌ها و رده‌ها، سرمربیان و مربیانی که در تیم استانی و یا تیم‌های ملی فعالیت می‌کردند، جمعی از پیشکسوتان کاراته از جمله حسین رسایی، جعفر رحمانی، یحیی اشرف زاده، ولی اله جسارتی، فریدون آقازاده، کاووس خیاط زاده، جواد آسیایی و مربیان ملی رضا میدان رو، منصور حق نظری، مالک حق نظری، ایوب جلیل پور، فریده احمدی، داوران بین المللی المیرا گوزل زاده، فرشاد مناف نژاد و سالار خدایی تجلیل به عمل آمد. ضمن اینکه از زحمات چندین ساله اسفندیار محمودی دبیر سابق هیأت استان تقدیر و تشکر گردید.
هیأت کاراته آذربایجان غربی امسال در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، بانوان و آقایان مدال آور، سرمربی، داور در مسابقات قهرمانی کشور، آسیا و جهانی داشته است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.