• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

به زودی سرمربی جدید را معرفی می کنیم

  • 17 شهریور 1400 - 20:42
به زودی سرمربی جدید را معرفی می کنیم

مدیر عامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درحال مذاکره با چند مربی نام آشنا برای هدایت این تیم در  فصل جدید هستیم، گفت: سرمربی این تیم به زودی معرفی می شود.

اشکان نجف پور بیان کرد: به دنبال بازیکنان جدید و در حال آماده شدن برای شروع فصل جدید هستیم و با معرفی سرمربی بازیکنان جدید نیز جذب می شوند.

وی با بیان اینکه هواداران نگران نباشند، افزود: با مشخص شدن سرمربی جدید تمرینات تیم آغاز می شود و خود را با قدرت برای مسابقات آماده می کنیم تا با کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های فوتبال لیگ یک در فصل پیش رو طبق معمول با حضور ۱۸ تیم آغاز می شود و در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. حضور بازیکن خارجی در تیم های دسته اول همچون گذشته ممنوع است.

قرار است فصل جدید بازی های لیگ یک از هفته دوم مهرماه آغاز شود. قشقایی در فصل گذشته لیگ یک با هدایت داریوش هرمزی ۴۲ امتیاز کسب کرد و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت. این تیم در برابر رقبای بالانشین جدول نمایش خوبی داشت و در نیم فصل دوم ۴ دیدار برابر تیم های مدعی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4955

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.