• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بهترین شغل های آینده ایران

  • 01 اسفند 1401 - 7:51
بهترین شغل های آینده ایران

در این خبر از کلان نیوز میخواهیم شما را با بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران آشنا کنیم. تا به حال شغل های زیادی آمدند و از بین رفته اند، در این مقاله شما را با بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران آشنا میکنیم و تضمین میدهیم که هیچ کدوم از این شغل ها از بین نمی روند و آینده خوبی را خواهند داشت.

۱- دیجیتال مارکتر

کسانی که در این حوزه فعال هستند با نام های دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال شناخته شده اند. کسانی که در این حوزه میخواهند فعالیت کنند باید بروز ، خلاق و دقیق باشند، شناخت خوبی از جامعه داشته باشند و بتوانند نیاز های کاربران را برطرف کنند.

انواع دیجیتال مارکتر:

  • سئو (بهینه سازی سایت)
  • طراحی سایت
  • تبلیغ های آنلاین
  • و….

در ادامه با بهترین های دیجیتال مارکتینگ شما را آشنا خواهیم کرد و بهترین منابع یادگیری را برای شما معرفی خواهیم کرد.

۲- سئو

یکی از برترین و بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران سئو هست. دوست دارم شما را با سئو بیشتر اشنا کنم چون بهترین نوع دیجیتال مارکتینگ است.

سئو چیست؟ سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل، ما در کل سه نوع سئو برای سایت داریم سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری، سئو کلاه سیاه. ما در سئو کلاه سفید تمامی قوانین گوگل رعایت میکنیم، در سئو کلاه خاکستری بعضی از قوانین گوگل را بصورت چراغ خاموش دور میزنیم ولی در سئو کلاه سیاه تمامی قوانین گوگل را دور میزنیم، و زمانی که گوگل این ماجرا را بفهمد سایت شما را جریمه و پنالتی میکند…خلاصه ای از دانش بزرگ سئو بود. بهترین منابع آموزش سئو سایت های سئو لرن، برتر آموز، نیو سئو، مدیر وب هستند که میتوانید با مراجعه به این سایت ها بهترین آموزش های سئو را ببینید.

۳- بلاگری

این روزها خیلی از طریق بلاگری اینستاگرام به کسب درآمد میرسند. اینستاگرام هم روش ها و آموزش های مورد نیاز خود را دارد که میتوانید در داخل اینستاگرام سرچ کنید احمد کلاته، معین فرجی و از آموزش های این افراد استفاده کنید.

۴- صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتا هم یکی از بهترین شغل های در اینده است ویک حرکت هوشمندانه هست. بازار بسیار گرمی دارد و اکثریت مردم در حال استفاده هستند.

۵- ساخت نرم افزار

ساخت نرم افزار هم میتواند شما را به درآمد بسیار بالا برساند البته یادگیری این حرفه کمی سخت و پیچیده است ولی درآمد فوق العاده را بهمراه دارد و اینده درخشانی خواهد داشت.

۶- آموزش مجازی

اگر عاشق این هشتید که تدریس کنید  میتوانید آموزش های خود را بصورت ویدیویی بفروشید یا در فضای آنلاین بصورت وبینار آموزش های خودتان برگزار کنید.

۷- ساخت بازی

بازی های موبایلی هیچ رده سنی ندارند و متوانید هربازی را بسازید. حالا یادگیری این حرفه هم کمی سخت است ولی به نظر شما چرا جزو برترین مشاغل آنلاین ایران قرار دارد؟ دلیل اصلی این است در ایران در تمامی سنین بازی های موبایلی دارند و هرروز از آن ها استفاده میکنند و اکثریت عاشق بازی های سنتی و ایرانی و فارسی زبان هستند.

۸- سیستم های خورشیدی

در آینده یکی از مهم ترین نیرو ها، نیرو های خورشیدی خواهد بود. تولید برق در آینده کمی با مشکل روبرو خواهد شد و کسانی که نصب کننده سیستم های خورشیدی هستند درآمد خوبی خواهند داشت.

۹- مسئول بهداشت در خانه

امروزه در آمریکا مبلغی حدود ۱۵ دلار به کسانی که مسئول بهداشت هستند در بازدید میپردازند. اینکار چگونه هست؟ هر ۱۵ روز یکبار به خانه شما مراجعه میکنند و بهداشت خانه شما را کنترل میکنند که در آینده درامد بسیار زیادی خواهد داشت.

۱۰- تولید محتوا

با پیشرفت دیجیتال مارکتینگ این روزها و در آینده اشخاص زیادی به کسانی نیاز دارند که برایشان بصورت متنی ، ویدیویی، پادکست و… محتوا تولید کنند و مبلغ های بسیار خوبی پرداخت میکنند.

در پایان این خبر به شما میگوییم که حتما به سراغ بهترین شغل های ایران بروید تا امروزه و در آینده درآمد خوبی داشته باشید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. بسیار عالی و جامع… بهترین شغل های ۱۰ سال آینده ایران به خوبی توضیح داده شده بئد مخصوصا مبحث آموزش سئو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.