• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بهترین خرید تابستانی لیگ برتر از نظر مخاطبان

  • 09 مرداد 1402 - 13:54
بهترین خرید تابستانی لیگ برتر از نظر مخاطبان

به گزارش ایسنا، لیگ بیست‌وسوم در آستانه آغاز است و باشگاه‌های لیگ برتری خریدهای خود را در فصل نقل‌وانتقالات انجام دادند و خود را برای کسب نتایج مطلوب آماده می‌کنند. برخی از باشگاه‌ها بر سر خرید شاه ماهی‌های نقل‌وانتقالات لیگ ایران در رقابت بودند و توانستند عملکرد قابل توجهی در این برهه از فصل داشته باشند. 
باشگاه‌هایی از جمله سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال بازیکنان ملی‌پوش و نامداری جذب کردند و رقابت جذابی در لیگ پیش رو خواهند داشت. دیگر باشگاه‌ها نیز غافله را نباختند و خود را آماده حضور در لیگ پیش رو کردند. در همین راستا ایسنا در شبکه‌های اجتماعی و سایت این خبرگزاری اقدام به نظرسنجی از کاربرانش کرد تا آن‌ها درباره بهترین خرید نقل‌وانتقالات تابستانی نظر دهند.
گزینه‌های این نظرسنجی «مهرداد محمدی – استقلال»، «محمدحسین کنعانی زادگان- پرسپولیس»، «شجاع خلیل زاده- تراکتور»، «کمال کامیابی‌نیا- ذوب‌آهن»، «رضا اسدی- سپاهان»، «عیسی آل کثیر – سپاهان» و «سایر موارد» بود که کاربران ایسنا به عنوان گزینه نخست به محمدحسین کنعانی‌زادگان (مدافع ملی‌پوش پرسپولیس) رای دادند و او خرید را مهمترین خرید فصل نقل‌ونتقالاتی تشخیص دادند. مخاطبان ایسنا پس از کنعانی‌زادگان، مهرداد محمدی را از بهترین خرید فصل نقل و انتقالات دانستند.
در ادامه جزییات نظرسنجی ایسنا در این رابطه را می‌خوانید.

نظرسنجی تلگرام

نظرسنجی روبیکا

نظرسنجی نسخه سایت

نظرسنجی نسخه مبایل

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45647

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.