• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بلاتکلیفی بوکس به پایان می‌رسد/ برگزاری انتخابات در تیرماه

  • 22 خرداد 1402 - 13:55
بلاتکلیفی بوکس به پایان می‌رسد/ برگزاری انتخابات در تیرماه

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر آبان ماه سال گذشته حسین ثوری رئیس سابق فدراسیون بوکس به همراه تیم جوانان به اسپانیا رفت و پس از آن اعلام کرد قصد پناهندگی دارد و دیگر به ایران باز نمی‌گردد. از آن زمان تاکنون فدراسیون بوکس با سرپرست اداره می‌شود.
با گذشت هفت ماه و با وجود اینکه اسامی نامزدهای انتخابات این فدراسیون تأیید صلاحیت شده‌اند اما فعلاً خبری از برگزاری انتخابات نیست. پیش از این قرار بود مجمع انتخاباتی این فدراسیون در اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار شود، اما از سوی وزارت ورزش به صورت رسمی اعلام نشد و فدراسیون بوکس در بلاتکلیفی ماند.
روح الله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس گفت: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون اواخر تیرماه برگزار می‌شود ولی ممکن است تاریخ آن جابه‌جا شود. به همین خاطر تاریخ دقیق آن را فعلاً اعلام نمی‌کنم. همه هدف ما این است که هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود تا وضعیت بوکس سر و سامان بگیرد.
وی در مورد شرایط تیم ملی و اعزام بوکسورها به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: اردوی تیم ملی بوکس در حال برگزاری است و حدود ۵ تا ۶ نفر هم برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند. با کمیته ملی المپیک رایزنی کردیم اما تعداد سهمیه‌هایی که به بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو تعلق گرفته همین تعداد است.
سرپرست فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که «آیا نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو همان نفرات مسابقات جهانی هستند؟» گفت: ما بهترین نفرات را برای بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب می‌کنیم. نفراتی هم که به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند از ترکیب همان اعزام به مسابقات جهانی است اما چند بوکسور جوان هم مدنظر داریم که باید در مسابقه انتخابی درون اردویی شرکت کنند. البته مسائل فنی مربوط به کادر فنی است و من در جزئیات برنامه‌هایشان نیستم.
وی در مورد برگزاری بازی تدارکاتی و اردوی مشترک برای تیم قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در نظر داریم اردوی مشترک با کشورهای ترکیه، آذربایجان، بلاروس و ارمنستان برگزار کنیم که فکر می‎‌کنم در نهایت دو اردوی مشترک با دو تا از این کشورها برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.