• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برگزاری چهارمین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی ناشنوایان

  • 21 فروردین 1403 - 7:02
برگزاری چهارمین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، امروز دوشنبه ۲۰ فروردین چهارمین جلسه ستاد دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان با حضور دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران (دبیر ستاد بازی‌ها) مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون، علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری فدراسیون، سید یوسف موسوی نسب مسؤول روابط بین الملل، دکتر سهرابی مسؤل دبیرخانه ستاد بازی‌ها محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا واقیانوسیه، محمدعلی محمدی حراست فدراسیون، علی پازوکی رئیس هیأت استان تهران (عضو ستاد بازی‌ها)، زهرا داوودی نایب رئیس دوم فدراسیون، نجمه اسفندیاری مسؤول دبیرخانه فدراسیون و علیرضا ابراهیمی مسؤول کمیته رسانه کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.
در این نشست نکو لعل آزاد ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن عید فطر گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری بیشتر در کنار کادر مجرب فدراسیون مشکلات را کنار زده و با برنامه‌ریزی‌های درست عملکرد خوبی را در این دوره از مسابقات داشته باشیم.
در ادامه محمد پرگر، رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، در خصوص تعداد کشورهای شرکت کننده و رشته‌های به حد نصاب رسیده این دوره از مسابقات اینگونه اعلام نموده است که تا کنون برای ۱۶ رشته ورزشی از ۲۰ کشور آسیا و اقیانوسیه با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر توسط این کنفدراسیون اعلام گردیده است.
در ادامه دکتر جوادی دبیر ستاد بازی‌های آسیایی به انتخاب کمیته‌ها و تهیه چارت جهت شرح وظایف آنان و تأمین اعتبارات اشاره کرد و افزود، کمیته مالی و پشتیبانی باید هزینه‌ها را برآورد و اعلام کنند، تا در صورت کسری اعتبارات، بودجه‌ای را به این دوره از مسابقات اختصاص بدهیم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد، خوشبختانه مهندس فخاری استاندار تهران به عنوان بالاترین رکن در استان و همینطور مهندس هاشمی وزیر ورزش و جوانان در تأمین اعتبارات کمک می‌کنند و جای نگرانی نیست.
ایشان در خاتمه در خصوص مشخص شدن کمیته‌های فنی مسابقات گفت: موضوع نظارت فنی مسابقات توسط کنفدراسیون آسیا صورت می‌گیرد و در بحث اجرایی باید از ظرفیت امکانات و سازماندهی فدراسیون‌ها با دستورالعمل کنفدراسیون آسیا استفاده شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.