• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برگزاری نشست مدیر برنامه‌های گل‌محمدی با درویش

  • 20 مهر 1402 - 18:01
برگزاری نشست مدیر برنامه‌های گل‌محمدی با درویش

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اتفاق‌های چند روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و دو اخطار سرمربی تیم به باشگاه، ظهر امروز نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم، با رضا درویش، مدیرعامل، و پیمان حدادی، عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، در محل باشگاه برگزار شد.
در این نشست که حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه، نیز حضور داشت، دو طرف صحبت‌های خود را مطرح کردند. ابتدا مدیر برنامه‌های گل‌محمدی مشکلات و نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد و سپس مدیران باشگاه اقداماتی را که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آنها نباشند، به اطلاع مدیر برنامه‌های گل‌محمدی رساندند.
در این نشست همچنین درباره یکی از دلایل اصلی پرداخت‌نشدن آپشن‌ قرارداد اعضای تیم بحث‌ و عنوان شد دلیل این امر سوالاتی است که برخی از نهادهای نظارتی پرسیده‌اند که باشگاه هم مستندات لازم را ارائه داده و در حال برطرف‌شدن است.
در این‌ نشست برای دومین بار از سرمربی تیم دعوت شد تا در نشست هفته آینده هیات‌مدیره شرکت کند تا رودررو به بحث و بررسی موضوعات بپردازند که به گفته مدیر برنامه‌های گل‌محمدی، او در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برد و موضوعات را به اطلاع سرمربی تیم خواهد رساند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=48807

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.