• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

  • 30 آبان 1400 - 11:45
برگزاری دوره مربیگری ژیمناستیک در شیراز

سعیدرضا کیخا رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس و مدرس دوره آموزش مربیگری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برپایی این دوره مربیگری بیان داشت: کلاس مربیگری درجه سه ژیمناستیک هنری آقایان با شرکت ۲۶ نفر از شهرستان‌های استان فارس و تعدادی از شهرهای دیگر کشور به مدت ۵ روز با تدریس اینجانب و به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

وی افزود: این دوره در دو بخش تئوری و عملی با همکاری و تعامل بسیار خوب هیأت ژیمناستیک شهرستان شیراز، جلسات آموزشی در باشگاه استاد اعظمی برگزار شد و درنهایت اختتامیه آن با حضور آقای نصیر پیرانی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، اعضای هیأت ژیمناستیک استان فارس و شرکت کنندگان دوره مربیگری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ژیمناستیک فارس در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه ۶ ماهه هیأت ژیمناستیک استان فارس در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تعداد هشت دوره مربیگری و داوری در شاخه‌های مختلف آقایان و بانوان را زیر نظر فدراسیون برنامه ریزی کرده‌ایم که با برپایی این کلاس، دوره‌های آموزشی ما آغاز شد و دوره‌های بعدی نیز انشاالله به ترتیب برگزار می‌شوند.

کیخا در خصوص برنامه‌های هیأت ژیمناستیک استان بیان کرد: در سایه اتحاد، همدلی و همکاری اعضای خانواده ژیمناستیک استان برنامه‌های خوبی در حال اجرا می‌باشد. هدف ما بر مبنای تقویم اجرایی شش ماهه دوم ۱۴۰۰، علاوه بر برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها، پرداختن به بحث مهم آموزش است تا بتوانیم مربیان جوان و با دانشی در کنار اساتید پیشکسوت و با تجربه پرورش دهیم.

مدرس این دوره آموزشی در پایان بیان داشت: ژیمناستیک رشته‌ای دیر بازده است و فاصله زیادی تا رسیدن به اهداف اصلی خود داریم؛ اما مهم این است که در مسیر اصلی قرار گرفته‌ایم و با حرکت در این راه، طی سالیان آینده می‌توانیم به جایگاهی که ژیمناستیک فارس شایسته آن است برسیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.