• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد / فردا مدیرعامل معرفی می‌شود؟

  • 23 مرداد 1400 - 2:42
برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد / فردا مدیرعامل معرفی می‌شود؟

اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان فردا صبح (شنبه) تشکیل جلسه می دهند و احتمالا درباره مدیرعامل باشگاه تصمیم گیری می شود.

به گزارش ایسنا، اگرچه این روزها حرف های زیادی پیرامون مدیرعاملی باشگاه فولاد مطرح شده اما باشگاه فولاد از اعلام هرگونه اظهارنظر در این زمینه خودداری کرده است. البته علی رغم سکوت باشگاه فولاد، حتی شنیده می شود که در حال حاضر سه گزینه برای مدیرعاملی باشگاه مطرح است؛ حمیدرضا گرشاسبی، کیوان بابادی و هوشنگ نصیرزاده؛ که در این بین حتی گفته می شود که گرشاسبی که امشب به اهواز می آید، در جلسه فردای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد. البته هیچ یک از این موارد تایید نشده اند و در حد گمانه زنی است.

حتی پس از این که روز گذشته سعید آذری در صفحه شخصی خود پستی منتشر کرد، در برخی از رسانه ها از آن به عنوان خداحافظی آذری با باشگاه فولاد یاد شد که البته این موضوع دقایقی بعد، از سوی این مدیر تکذیب شد. آذری پیش از این نیز عنوان کرده بود “اگر بخواهم به کارم ادامه دهم، انتخاب اولم فولاد خواهد بود ولی واقعیت این است تا مشکل خانوادگی ام حل نشود به کسی برای ماندن قول نمی دهم.”

در هر صورت به احتمال بسیار در جلسه فردا درخصوص مدیرعاملی فولاد تصمیم گیری می شود؛ یا آذری می ماند یا جای خود را به یکی از گزینه های مطرح شده خواهد داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.