• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برگزاری اولین دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک کشور در مهریز

  • 29 مرداد 1402 - 19:10
برگزاری اولین دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک کشور در مهریز

«امیر فشاد تفکری» رییس هیات فوتبال استان یزد در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این دوره گفت: اولین دوره مربگیری فوتبال ساحلی بانوان سطح کیک ایران به مدت پنج روز به صورت تئوری و عملی با حضور ۱۵ نفر از مربیان استان‌های یزد، بوشهر، گیلان و کرمان زیر نظر «افراسیاب صادقی» از روز جمعه ۲۷ مرداد ماه به میزبانی شهرستان مهریز آغاز شده است.
وی در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت: یکی از مهمترین رمز و رازهای موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال ساحلی داشتن مربیان مجرب و آموزش دیده است که باید در این خصوص با برگزاری چنین دوره های و با جدیت در طول سال اقدام شود.
تفکری افزود: در رشته فوتبال ساحلی بانوان تا به امروز در سطح استان تیمی نداشتیم و اصلی ترین رکن و نیاز اصلی تشکیل یک تیم وجود یک مربی فنی و کاربلد است که برگزاری چنین دوره های می‌تواند در آینده نقش مهمی در توسعه و موفقیت فوتبال ساحلی به خصوص در بخش بانوان داشته باشد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد به آخرین وضعیت رشته فوتبال ساحلی استان و شرایط آن اشاره و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه فوتبال ساحلی با همکاری بخش‌های مختلف و مسئولان اجرایی و ورزشی استفاده شود.
به گزارش ایسنا اولین دوره مربگیری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران از روز جمعه با حضور مسئولان شهرستان مهریز آغاز شده است. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46681

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.