• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه ۵ تکواندوکار ایران در روز نخست

  • 06 شهریور 1402 - 1:00
برنامه ۵ تکواندوکار ایران در روز نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابت‌ها از صبح فردا دوشنبه ششم شهریور ماه با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلز» شهر بوسنی آغاز می‌شود.در روز نخست مبارزات اوزان ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۳-، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه دختران برگزار می‌شود که آرین اکبری منش، معید عبداللهی، نازنین زهرا مرادی، معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.
در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۴۸cm) معید عبداللهی دور نخست «بوگدان باربوتا» از مقدونیه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۳۲ تکواندوکار وزن کشی کرده اند.
آرین اکبری منش در وزن ۵۱- کیلوگرم (۱۵۲cm) که ۲۴ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست «هامان» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری یه دیدار «گئورگیف» از بلغارستان می‌رود.
در گروه دختران و در وزن ۴۳- کیلوگرم (cm۱۴۴) فاطمه کلاسنگیانی ابتدا باید با «ماسا کارن» از صربستان دیدار کند و در صورت برتری «هیلال ایرا» از آلمان را پیش رو خواهد داشت.
معصومه ربیعی در وزن ۴۵- کیلوگرم (cm۱۴۸) که ۲۵ تکواندوکار رقابت خواهند کرد ابتدا به دیدار «ویرجینیا لمپس» از ایتالیا می‌رود و سپس «لونا انتونیف» از کرواسی را پیش رو خواهد داشت.
در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۵۲cm) نازنین زهرا مرادی دور نخست با «هنا ملیز» نماینده کشور میزبان پیکار می‌کند و در ادامه برنده مبارزه هند و اسلوونی را پیش رو دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=46976

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.