• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه چهار ساله انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران تشریح شد

  • 09 خرداد 1401 - 12:45
برنامه چهار ساله انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هم اندیشی انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران به منظور تشریح برنامه های چهار سال آینده و چشم انداز فعالیت های این انجمن روز هشتم خرداد به میزبان سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم رضا گل محمدی میر کل اسبق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امیر حسینی دبیر کل اسبق کمیته ملی المپیک، تکلفی نماینده اسبق مجلس و مدیر عامل باشگاه پیام، جمعی از پیشکسوتان ورزشکاران و مدیران باشگاه ها حضور داشتند و برنامه های انجمن در سه محور تشریح شد.

حسن میرزاآقابیک از مدیران قدیمی و باتجربه ورزش و عضو هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران با تسلیت به مردم آبادان به خاطر درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه ریزش ساختمان متروپل از حمایت های رضا گل محمدی مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان تهران برای راه اندازی این انجمن تقدیر کرد.

برنامه چهار ساله انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران تشریح شد

در ادامه این مراسم کاوه صدقی عضو هیات مدیره انجمن صنفی باشگاه داران استان تهران برنامه های چهار سال آینده این انجمن را تشریح کرد.

در پایان این مراسم از تلاش و حمایت های اعضای هیات مدیره شامل آقایان رحمانیان ، الوندی ، و خانم ها درشکی ، طاهری ، دهقانی و خانم فرخنده و دکتر شجیع مشاور انجمن که در تدوین برنامه چهار ساله تلاش ارزشمندی داشته تشکر و قدردانی شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.