• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه پنج‌ساله توسعه تبیین‌کننده نقشه راه قوای سه‌گانه است

  • 02 تیر 1402 - 13:50
برنامه پنج‌ساله توسعه تبیین‌کننده نقشه راه قوای سه‌گانه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته پایتخت (۲ تیر ماه) گفت: ریاست جمهوری ایران روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه با الهام از سیاست‌های کلی اعلامی برنامه هفتم توسعه، لایحه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
وی افزود: سند برنامه یکی از مهمترین اسناد بالادستی و ابزارهای نظام تدبیر به منظور اداره خردورزانه امور و اجتناب از رفتارهای ناهماهنگ، سلیقه‌ای و فاقد مبنا است.
خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: این سند مهم، تبیین‌کننده نقشه راه قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی کشور برای دستیابی به رشد اقتصادی بالا و پایدار از طریق ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف نظام است. بنابراین از این زاویه، دارای جایگاه بسیار محوری است.
ابوترابی فرد بیان کرد: همچنین از آموزه‌های حیاتی به خوبی می‌توان دریافت که موفقیت انسان و جامعه بشری در حیات فردی و اجتماعی، تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، مرهون هدف‌گذاری دقیق و برنامه‌ریزی صحیح و اجرای درست برنامه‌ها و راهبردهای اثرگذار و نتیجه‌بخش است.
وی متذکر شد: اگر در حیات فردی، خانوادگی، اجتماعی، هدف مشخصی را تبیین نکنیم و برای دستیابی به آن هدف برنامه و راهبرد درست در نظر نگیریم و در چارچوب آن راهبرد گام برنداریم، قطعاً به نتیجه نمی‌رسیم.
در حال تکمیل

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.