• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه ویژه دشمن برای خانواده‌های ایرانی/ نسل در تهدید است

  • 19 مرداد 1400 - 2:55
برنامه ویژه دشمن برای خانواده‌های ایرانی/ نسل در تهدید است

به گزارش مهر، حجت الاسلام یاسر سعادتی شب دو شنبه در مراسم عزاداری هیئت دانشگاه پیام نور بجنورد اظهار کرد: خانواده یکی از نهادهای اساسی و مهم جامعه است لذا برخی نهادهای بین‌المللی بر این مسئله دست گذاشته‌اند و سعی در تغییر فرهنگ اسلامی دارند.

این استاد حوزه علمیه ایجاد برخی اصطلاحات را دیگر ابزار نهادهای بین‌المللی برای کنترل جامعه دانست و گفت: می‌گویند باید گرسنگی از جهان رخت ببندد و راه آن را کنترل جمعیت عنوان می‌کنند.

وی افزود: با همین تفکر اکنون جامعه را با خطری جدی مواجه کرده‌اند.

حجت الاسلام سعادتی تصریح کرد: با گسترش خانواده‌های تک فرزند، در آینده لغاتی مانند دایی و عمه وجود نخواهد داشت که این امر باعث نابودی صله‌رحم خواهد شد.

این استاد حوزه بیان داشت: با این روند جمعیت ایران طی چند دهه آینده به زیر ۵۰ میلیون خواهد رسید و آن هم اکثراً پیر هستند و این جمعیت پیر و ناکارآمد تبعات مضری برای مملکت خواهد داشت.

وی در ادامه به ایجاد محصولات تراریخته اشاره کرد و افزود: با تغییر ژنتیک، اقلام را پر بازده می‌کنند اما این امر جامعه را نابود می‌کند.

حجت الاسلام سعادتی تاکید کرد: امروز جنگ بیولوژیک در جریان است و دشمنان به شدت روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند؛ در چنین شرایطی عده‌ای با کدام عقل اطلاعات ژنتیکی مردم را به دشمنان می‌دهند؟

این عالم حوزه علمیه اضافه کرد: تغییر فرهنگ‌هایی مانند شهادت و حذف آموزه‌های دینی از دیگر مواردی است که نهادهای بین‌المللی به دنبال آن هستند و نمونه آن را مستقیماً در سند ۲۰۳۰ مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: دشمن در زمان گذشته از بیرون حمله می‌کرد اما اکنون حتی وارد برنامه درسی دانش آموزان ما شده است.

حجت الاسلام سعادتی در انتها گفت: قدرت شیعه در تقابل با این موارد شکل خواهد گرفت لذا باید جبهه حق و باطل شناخت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.