• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برنامه مبارزه پاراتکواندوکاران مشخص شد

  • 30 مهر 1402 - 18:02
برنامه مبارزه پاراتکواندوکاران مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، مسابقات پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه به وقت محلی (۴:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران) با حضور سه نماینده ایران آغاز می‌شود. در روز نخست و در وزن ۴۷- کلاس k44 مریم عبدالله پور نخست به مصاف «آرونا» از هندوستان می‌رود و در صورت برتری به مصاف حریفی از تایلند خواهد رفت.
در وزن ۵۲- کیلوگرم کلاس k44، تیم کشورمان دو نماینده دارد. مهدیه حسینی در بالای جدول دور نخست باید با «موسکان» از هند پیکار کند و در صورت برتری به دیدار «سورنجاو» از مغولستان برود. در قسمت پایین جدول هم نرگس جوادی ابتدا «لیو تینگ» از چین را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف حریف دیگری از چین خواهد رفت.
برنامه روز دوم
سه شنبه دوم آبان کاروان ایران چهار نماینده در پیکارهای پاراتکواندو دارد. سعید صادقیان پور در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت داشته سپس به مصاف برنده تکواندوکاران هند و کره جنوبی می‌رود. در وزن ۷۰- کیلوگرم مهدی پور رهنما در اولین دیدار با «خسنوف» از ازبکستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه قزاقستان و ازبکستان می‌رود.
رزا ابراهیمی نماینده ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست به مصاف «لیو جی» از چین را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی به مصاف یکی از تکواندوکاران قزاقستان، چین یا نپال خواهد رفت. رومینا چمسورکی در وزن ۶۵- کیلوگرم ابتدا با نماینده تایلند مبارزه می‌کند و در صورت برتری با یکی از تکواندوکاران قزاقستان، کره یا چین مبارزه خواهد کرد.
برنامه روز پایانی
در روز پایانی مسابقات پاراتکواندو، چهارشنبه سوم آبان سه نماینده ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا به دیدار «لی وی» از چین می‌رود و در صورت کسب پیروزی به دیداربرنده نماینده ازبکستان و عربستان خواهد رفت.
حامد حق شناس در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد، سپس با برنده مبارزه افغانستان و بروئنی پیکار می‌کند. لیلا میرزایی هم در وزن ۶۵+ کیلوگرم دور نخست به مصاف ««تانگ گی» از چین می‌رود در صورت برتری و در مرحله نیمه نهایی در مهمترین دیدار خود با «نایمووا» از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=49195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.