• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برای ژیمناستیک چالش ایجادنکنند/نباید اطلاعات داخلی رابه بیرون داد

  • 07 آذر 1400 - 11:46
برای ژیمناستیک چالش ایجادنکنند/نباید اطلاعات داخلی رابه بیرون داد

آرش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت فدراسیون ژیمناستیک گفت: بنده بنا به شرایط شغلی و وظیفه ای که به عنوان عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک نسبت جامعه ورزش کشور و این رشته دارم، بر خودم واجب می‌دانم در صیانت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران نسبت به کوتاهی صورت گرفته سکوت نکنم و حقایق را بازگو کنم.

عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک یاد آور شد: چهارسال پیش به برنامه های اینچه درگاهی رای دادم. در طول این سالها پای نظر خود ایستادم و تا جایی که وظیفه داشتم و در توانم بود همکاری کردم و از زحماتی که ایشان در ژیمناستیک کشیدند تشکر می کنم اما شرایط امروز با گذشته فرق کرده و انتظار نداریم افراد به حکم مسئولیت گذشته اقداماتی انجام دهند که به مصلحت ژیمناستیک و ورزش کشور نیست. وقتی دوره ۴ ساله مسئولیت فردی خاتمه پذیرفته باید خود وی بیش از هر کسی برای ایجاد آرامش در جمع خانواده ژیمناستیک تلاش کند.

رئیس هیات ژیمناستیک کهکیلویه و بویر احمد ادامه داد: مسئول یک فدراسیون نباید اقداماتی ایجاد کند که عمل و رفتار وی با هم مغایرت داشته باشد. کسی که مدعی دلسوزی برای ژیمناستیک و خود را از بطن این خانواده و دلسوز این رشته معرفی می کند باید به قوانین کشور احترام بگذارد و مسائل داخلی ژیمناستیک را به نهادهای بین المللی اشتباه جلوه ندهد.

این عضو مجمع در خصوص نظر سازمان بازرسی کل کشور نسبت به صلاحیت افراد گفت: مسئولان ورزشی باید با وزارت ورزش و جوانان و نهاد های نظارتی تعامل داشته باشند و اگر مراجع قضایی و نظارتی نسبت به ادامه مدیریت فردی نظر دارند آن را مراعات کنند. بدیهی است انعکاس موارد قابل حل در داخل کشور به فدراسیون جهانی و نهاد های بین المللی جز اینکه حاکمیت و مدیریت ورزش کشور ما را دچار چالش کند نتیجه دیگری در پی ندارد.بنا براین منطق حکم می کند که مشکلاتمان را در داخل حل کنیم.

آرش محمدی با تاکید بر لزوم رعایت رفتار مسئولانه در ژیمناستیک کشور گفت: مسئولیت های اجرایی، امانتی است که به ما سپرده شده لذا نباید نسبت به آن حس مالکیت داشته باشیم. بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده ارزشمند این ورزش پایه، انتظار رفتاری دلسوزانه و مدبرانه از اینچه درگاهی دارم که ۴ سال مسئولیت فدراسیون را بر عهده داشته است.

وی در پایان اظهار داشت : امیدوارم در اولین مجمع عمومی، اعضای مجمع بتوانند با فراغ بال در خصوص اساسنامه جدید ارایه شده از سوی وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیری کنند و انتخابات این فدراسیون ورزشی هم مانند سایر فدراسیون ها انجام شود. ما تا اینجا نیز فرصت زیادی را از دست داده ایم زیرا چند ماه دیگر بازی های آسیایی آغاز خواهد شد و انتظار داریم ژیمناستیک ایران با توان و اراده بیشتر در این مسابقات حضور پیدا کند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.