• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند

  • 16 مرداد 1400 - 20:56
برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند

به گزارش مهر، سردار ید الله بوعلی عصر شنبه در حاشیه مراسم استقبال از محمد علی و محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی با بیان اینکه برادران گرایی نمونه‌هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند، گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط این جوان شایسته نشان از ظرفیت بالای استان فارس و وجود استعدادهای فراوان در موضوع ورزش است.

وی افزود: کسب مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته کشتی فرنگی توسط جوان ورزشکار محمد رضا گرایی یک افتخار بزرگ برای استان فارس و شیراز است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان فارس، گفت: جوانان ورزشکار و با استعدادی در سراسر استان فارس وجود دارند که شایستگی حضور در مسابقات ملی و بین المللی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام‌های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی‌ها در سایر رشته‌های ورزشی هم باشیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه از طرف سپاه فجر و باشگاه ورزشی فجر شهید سپاسی به برادران گرایی تبریک می‌گوئیم، گفت: این جوانان شایسته بعنوان نماینده ایران اسلامی در المپیک افتخارآفرینی کرده و پرچم جهوری اسلامی ایران را برافراشتند، مردم را خوشحال کردند و برای ما قهرمان هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.