• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بازسازی منازل بر مبنای مشارکت مردم بسیار ضروری است

  • 25 شهریور 1400 - 14:34
بازسازی منازل بر مبنای مشارکت مردم بسیار ضروری است

به گزارش مهر، اکبر نیکزاد ظهر امروز پنجشنبه در جلسه بازسازی مناطق آب‌گرفته بندر امام خمینی گفت: بازسازی‌های منازل نیازمند بررسی همه جوانب از جمله مطالعات اجتماعی و توجه به نیازهای مردم و منطقه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در بازسازی‌های مختلف بنیاد مسکن صاحب تجربیات گران‌بهایی است، اما ضرورت دارد که در بازسازی‌های جدید از تفکرات نو و ابتکارات مختلف در ساخت‌وساز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در بازسازی «مردم محور» مورد توجه جدی مدیران بنیاد مسکن قرار بگیرد و مشارکت مردم بیش از گذشته اطلاع‌رسانی شود، یادآور شد: بحث جابه‌جایی‌های مردم کار دشواری است که باید همه موارد آن لحاظ شود و ازاین‌رو بازسازی منازل بر مبنای مشارکت مردم بسیار ضروری است.

نیکزاد با تأکید بر اینکه در آینده و برای بهبود کار از مشاوران بخش خصوصی بیشتر استفاده خواهیم کرد، افزود: لحاظ کردن کیفیت و اعمال استانداردها در ساخت باید در اولویت نظارت در پروژه‌های بنیاد مسکن قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه موضوعات اجتماعی در پروژه‌های بازسازی و سایر پروژه‌های بنیاد باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: در این راستا باید تلاش کنیم تا محل زندگی مردم زلزله‌زده یا سیل‌زده بعد از بازسازی به‌گونه‌ای باشد که مردم از زندگی در آن لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=5780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.