• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه

  • 08 اسفند 1400 - 11:48
بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو از روز گذشته با مصاف مدعیان اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر استانبول آغاز شد که در پایان محمد حسین محمدیان از کشورمان مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم را از آن خود کرد.

بر این اساس سایت اتحادیه جهانی کشتی هم در گزارش پیرامون اتفاقات روز نخست این تورنمنت بین المللی، درخشش محمد حسین محمدیان را ستود.

در گزارش سایت اتحادیه جهانی آمده است: «دو مدال طلای کشتی آزاد مردان روز شنبه به نفرات برتر رسید که محمدحسین محمدیان از ایران، ورزشکار المپیکی ایران در توکیو و دارنده دو مدال طلای مسابقات رنکینگ دار توانست برای نخستین بار بعد از شکست در المپیک توکیو با موفقیت به میدان بازگردد.»

این گزارش به تشریح فنی دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم بین محمدحسن محمدیان و جبرائیل‌اف روس هم پرداخت و عملکرد نماینده ایران را قابل توجه خواند و او را لایق کسب سومین مدال طلای خود در مسابقات رنکینگ‌دار دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین محمدیان روز گذشته در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر ماگومدرسول رحیم اف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۶ بر ۴ از سد مامد ابراگیم اف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مصطفی سسیز از ترکیه را از پیش رو برداشت. محمدیان در دیدار فینال هم در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ از سد علیخان جبرائیل اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از روسیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

 بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=17332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.