• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

باحمایت هادی ساعی روزهای خوبی پیش رو داریم

  • 13 تیر 1401 - 0:36
باحمایت هادی ساعی روزهای خوبی پیش رو داریم

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قنبری رئیس هیأت تکواندو استان همدان گفت: تکواندو همدان برای پیشرفت نیاز به خلاقیت نیروهای توانمند دارد که پس از گفتگو با رئیس فدراسیون و حمایت قاطع ایشان، شاهد ورود این نفرات خواهیم بود. به یاری خداوند متعال تکواندو استان با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی تکواندو استان، نداشتن سیستم الکترونیکی بود که خدا را شکر با حمایت‌های رئیس فدراسیون و مدیرکل استان که هر کدام یک سیستم به هیأت هدیه دادند، تکواندوکاران استان از این پس می‌توانند با تجهیزات روز دنیا تمرین کنند. بدون شک این موضوع روی کار فنی تکواندوکاران تأثیر بسزایی خواهد داشت.

قنبری با اشاره به سفر اخیر رئیس فدراسیون تکواندو به همدان افزود: هادی ساعی ضمن بازدید از امکانات و آشنایی بیشتر با تکواندو استان، جلسات بسیار خوبی را هم با مسئولان داشت. شک نداریم با همت مربیان و داوران و بهره مندی از حمایت قاطع رئیس فدراسیون از هیأت می‌توانیم با برنامه ریزی بهتر دست به دست یکدیگر، کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم.

وی میزبانی از تیم‌های نونهالان و نوجوانان را یک گام بزرگ برای توسعه و پیشرفت تکواندو همدان دانست و اظهار کرد: تکواندوکاران استان در کنار ملی پوشان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. این میزبانی فرصت طلایی برای آینده سازان تکواندوی همدان بود و معتقدم در مباحث فنی مربیان و تکواندوکاران ما بهترین بهره را بردند.

رئیس هیأت تکواندو استان همدان در پایان عنوان کرد: برنامه‌هایی برای برگزاری دوره‌های ارتقا داوری و مربیگری، بخصوص در امر آموزش در استان داریم که با حمایت‌هایی خوب فدراسیون به امید خدا بتوانیم جایگاه فنی استان را در کشور ارتقا دهیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.