• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف سلاح سرد و گرم

  • 21 بهمن 1402 - 12:00
انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف سلاح سرد و گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در تهران و دریافت شکایت از سوی مال باختگان، پرونده این سرقت‌ها در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان در قالب تیم‌های ۲ نفره و ۳ نفره با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت و به‌کارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان در محله‌های خلوت و تاریک می‌کنند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا این که اعضای یک باند هفت‌نفره از سارقان، شناسایی شده و تیم‌های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: در گام بعدی طی مراقبت‌های شبانه روزی و به‌کارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه این سارقان را شناسایی و طی عملیات‌های همزمان و غافلگیرانه در مناطق جنوب تهران آنها را دستگیر کردند.

ولی پور گودرزی اظهار داشت: از مخفیگاه آنها ۲ دستگاه موتورسیکلت ،۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، پنج قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح گرم کشف و به همراه متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات علیرغم انکار و کتمان حقیقت از سوی متهمان، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود ۵۰ فقره سرقت، زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در محله‌های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در حال شناسایی مال‌خران اموال مسروقه هستند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=53284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.