• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انبار احتکار کالاهای اساسی در بیله سوار مغان کشف شد

  • 18 شهریور 1400 - 2:35
انبار احتکار کالاهای اساسی در بیله سوار مغان کشف شد

بایرام معززی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکار کنندگان کالاهای اساسی و مصرفی مردم، مأموران صنعت و معدن و تجارت شهرستان بیله سوار مغان موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در یکی از مناطق سطح این شهر شدند.

وی ادامه داد: با همراهی شهروندان و با انجام اقدامات فنی انبار مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در بازرسی از این انبار، بیش از ۵۰ قلم کالای اساسی از جمله قند، چای، برنج، روغن، چای، مواد شوینده و بهداشتی، تن ماهی، نمک و چندین قلم دیگر که به عنوان ارزاق عمومی محسوب می‌شود کشف شد.

رئیس صنعت و معدن و تجارت اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۱۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

معززی گفت: این انبار طبق قوانین قانونی تا اطلاع ثانوی پلمب و به مراجعه قانونی ارجاع شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی به ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گفته این مسئول برخی افراد سودجو در ماه‌های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون چندین مورد شناسایی کشف شده و در این مدت انبار مکشوفه مذکور نخستین انبار احتکار کالاهای اساسی و پرمصرف در این حجم در شهرستان بیله سوار مغان بوده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=4969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.