• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی

  • 06 دی 1400 - 11:44
امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی طی هفته گذشته مورد شدیدترین انتقادات از سوی برخی قهرمانان جهان و المپیک قرار گرفت، همکاران و اطرافیان او هم بی نصیب نمانده و به نوعی وارد این ماجرا شدند.

یکی از همکاران سرمربی تیم ملی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی است که او هم طی روزهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، اما فعلاً با سیاست سکوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

امید نوروزی قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان و المپیک که مهمترین منتقد سیاست‌های محمد بنا محسوب می‌شود به تازگی خطاب به سوریان چند سوال را مطرح کرده که فعلاً بی پاسخ مانده است.

نوروزی مشاور پیشین رئیس فدراسیون کشتی، سوریان را قهرمان، پهلوان و دوست عزیز خطاب کرد و پرسید: «برکنار کردن مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که به جای آنها آوردند توضیح بدهد. ضمن اینکه به نظر من باید همه ما از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا من و قاسم رضایی و… پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.»

قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک در خصوص اعضای کادر فنی هم معتقد است، انتخاب دو مربی برعهده سرمربی است، اما سه مربی دیگر باید با چرخه انتخابی، معرفی شوند. همچنین از استان‌هایی که کشتی‌گیر در تیم ملی دارند نیز خواسته شود مربی معرفی کنند تا مربیان سازنده هم مورد حمایت و توجه قرار گیرند. بدین معنا در کنار مربیان ادواری، مربی سازنده هم در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

این در حالیست که روز گذشته علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جلسه ویژه ای با محمد بنا برگزار کرد که طی آن برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی تشریح و بررسی شد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.