• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

امدادگری و رفع دغدغه محرومان یک توفیق الهی است

  • 29 آذر 1402 - 18:03
امدادگری و رفع دغدغه محرومان یک توفیق الهی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله محسن کازرونی، رییس هیأت امنای کمیته امداد بادر همایش سراسری مدیران کمیته امداد گفت: کسانی که در راه امدادگری و رفع دغدغه محرومان قرار گرفته‌اند یک شاکله از خوبی را به همراه خود دارند که اهل خود را می‌طلبد.
وی افزود: اینکه خداوند به ما توفیق داده تا گره‌ی از خلق باز کنیم و در کمیته امداد به نیازمندان خدمت کنیم، باید سجده شکر به جا بیاوریم زیرا خیرخواهی را در وجود امدادگران قرار داده است.
رییس هیأت امنای کمیته امداد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت کمک به محرومان و نیازمندان، اظهار کرد: در دیدگاه رهبر معظم انقلاب، خدمت به محرومان با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست.
آیت‌الله کازرونی با تاکید بر اهمیت درک حقایق با تکیه بر عقل، وجدان و آیات و احادیث، خاطرنشان کرد: هرکس بر اساس شاکله و اندیشه خود عمل می‌کند و عمل خوب اثر متقابلی هم روی عمل کننده آن دارد.
وی تصریح کرد: هرچه نیت عمل پاک باشد، انتخاب کار هم منزه خواهد شد و برعکس اگر نیت ناپاک باشد، عمل هم ناپاک خواهد شد.
رییس هیأت امنای کمیته امداد اضافه کرد: اگر اندیشه‌ها اصلاح شود، عمل هم نورانی خواهد شد اما مصیبت وقتی است که اندیشه غلط باشد که آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
آیت‌الله کازرونی، اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را نمونه شر مطلق دانست و گفت: کشتار کودکان و به خون کشیدن بیمارستان‌ها ناشی از یک نیت ناپاک است که به عملی شرورانه تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.