• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

امدادرسانی به ۱۸۵۹ نفر از متاثرین سوانح جوی

  • 11 فروردین 1402 - 11:15
امدادرسانی به ۱۸۵۹ نفر از متاثرین سوانح جوی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات جوی (آبگرفتگی، سیلاب و کولاک) از پنجم فروردین ماه تاکنون، گفت: در این مدت زمان ۳۱ استان کشور متأثر از شرایط جوی بود که ۱۵ استان کشور نیاز به خدمات امدادی پیدا کردند. در این مدت زمان امدادرسانی به ۳۴ شهرستان، ۶۷ منطقه و ۹ محور در قالب چندین مورد عملیات جوی، انجام شد. وی با اشاره به اینکه به ۱۸۵۹ نفر امدادرسانی شد، ادامه داد: با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر ۵۷ نفر از آبگرفتگی و سیلاب نجات داده شده و به مناطق امن منتقل شدند.
به گفته این مقام مسئول از ۶۳ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد. سرپرست سازمان امداد و نجات افزود: در این مدت زمان ۸۰ تیم عملیاتی شامل ۳۱۳ امدادگر در عملیات جوی شرکت کردند که علاوه بر خدمات ذکر شده، ۱۵۱ دستگاه خودرو را از برف و کولاک نیز رها کردند.
وی بیان داشت: همچنین در این مدت ٥٦ دستگاه چادر، ۵۵۷ تخته پتو، ۲۳۷ تخته موکت، ۶۵۵ کیلوگرم نایلون، ۱۷۹ ست شستشو، ۳۸ شعله والور، ٢٢٤ بسته غذایی، ۱۱۱ قوطی کنسرو، نان، خرما، ۱۳۰ کیلوگرم برنج و ۱۰۵ کیلوگرم قند و شکر در میان متاثرین از سوانح جوی توزیع شد.
محمودی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در جیرفت و رودبارجنوب در استان کرمان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.